اخبار داغ

فرمانده سپاه بیجار:

دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی است/اعزام 130 دانش آموز بیجاری به اردوی راهیان نور

دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی است/اعزام 130 دانش آموز بیجاری به اردوی راهیان نور
صبح امروز با بدرقه مسئولان 130 نفر از دانش آموزان دبیرستان های بیجار جهت بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران حسن عسکری در مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زیبنب (س) اظهار داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی انقلاب است که به خوبی باید برای دانش آموزان تبین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران, ,

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد.

,

فرمانده سپاه بیجار با تأکید بر اینکه برنامه راهیان نور فناوری فرهنگی است که اهداف تربیتی در ابعاد مختلف را تسهیل می‌کند، تصریح کرد: رفتارهای عبادی، سیاسی و معنوی دانش آموزان با شرکت در این اردوها به‌سرعت بیشتری محقق می‌شود.

,

عسکری گفت: درک کامل ارزش‌های دینی و معنوی توسط دانش آموزان در اردوهای راهیان نور محقق می‌شود؛ بدون شک راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.

,

وی یادآور شد : دانش آموزان در طول سه روز اردوی راهیان نور باید قدر فرصت های فراهم شده را بدانند و هنگام برگشت از این سفر معنوی انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

,

لازم به ذکر است 130 نفر از دانش آموزان پسر دبیرستان های بیجار با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

,

در مراسم بدرقه این دانش آموزان ، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان بیجار حضور داشتند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه