اخبار داغ

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در پارس آباد مغان کلید خورد + عکس

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در پارس آباد مغان کلید خورد + عکس
مدیر جهاد کشاورزی پارس آباد مغان از آغاز طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد امروز در حاشیه بازدید از این طرح گفت: پیش بینی می شود امسال 400 دستگاه از ماشین آلات کشاورزی این شهرستان که شرایط فنی زیر ۲۵ سال را دارند، پلاک گذاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

علی اکبر حسنیان یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی دانست و از کشاورزان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی استان خواست که در اسرع وقت با مراجعه به شرکتهای تعاونی تراکتور و کمباین داران شهرستان خود، نسبت به تشکیل پروند و شماره گذاری تراکتورها و کمباین اقدام کنند.

,

وی افزود: این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکز پلاک گذاری، صنوف کارهای کشاورزی، مراکز خدمات و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اجرا می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد در خصوص اهداف این طرح ملی تصریح کرد: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی روستایی جلوگیری از تردد غیر مجاز، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی جهت بیمه نمودن این ماشینها، جلوگیری از فروش غیر قانونی، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیر ساخت جهت به رهن بردن ماشین آلات جهت استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای امورات مربوط به کارت سوخت این ماشینها است.

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه