اخبار داغ

حرکات های قابل توجه حجت الاسلام آل هاشم ادامه دارد/

دستور امام جمعه تبریز برای برداشتن نرده حائل میان مردم و مسئولین در مصلی امام خمینی(ره) تبریز

دستور امام جمعه تبریز برای برداشتن نرده حائل میان مردم و مسئولین در مصلی امام خمینی(ره) تبریز
روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دستور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم برای برداشتن نرده های ردیف های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند؛ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسئول روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ائل از دستور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برای برداشتن نرده های ردیف های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند؛ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

این نرده ها  مانعی برای مردم برای حضور در صف های جلویی بوده و همچنین صف مسئولین را از مردم جدا می کردند و اغلب مسئولین در نماز جمعه با ورود به قسمت جلویی نرده ها، نوعی بی اعتنایی به مردم می کردند که با این اقدام تحسین برانگیز امام جمعه تبریز، مسئولین در کنار مردم خواهند بود.

,

همچنین از دیگر معضلات وجود این نرده، فاصله انداختن قابل توجه بین صف های  نماز در اتصال ها بود و از نماز جمعه این هفته، این نرده ها جمع آوری خواهد شد.

,

حجت الاسلام آل هاشم که از زمان حضور خود در کسوت نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه، سلوک مردمی داشته؛ این بار با این اقدام خود؛ دیگر مسئولین را به حضور در بین مردم تشویق کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه