اخبار داغ

همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) برگزار شد؛

جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر دبستان ابوحمزه ثمالی اصفهان+ تصاویر

جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر دبستان ابوحمزه ثمالی اصفهان+ تصاویر
مراسم جشن تکلیف ۳۰۰ دانش‌آموز دختر دبستان ابوحمزه ثمالی، صبح امروز همزمان با میلاد حضرت زینب کبری سلام الله، در آستان نورانی زینبیه اصفهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین، جشن عبادت دانش آموزان دختر مدرسه ابوحمزه ثمالی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

مراسم روح‌بخش و پر طراوت جشن تکلیف 300 نفر از دانش‌آموزان دختر دبستان ابوحمزه ثمالی، امروز سه شنبه سوم بهمن ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (علیهاالسلام) درحرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برگزار شد.

,

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، این جشن بزرگ معنوی امروز در این بارگاه نورانی برپا شده است تا دانش‌آموزان دختر در سایه برکات قرآن و تمسک به آن٬ مسیر درست زندگی خود را بشناسند و تا زمانی که دنیا وجود دارد٬ تکلیف‌هایی را که قرآن در نظر گرفته است عملی کنند.

,

سرود و همخوانی، اجرای برنامه حاملان قرآن، برنامه های متنوع شاد و جذاب و اهدای جوایز از جمله برنامه‌هایی بود که شادی و شعف خاصی را برای دانش آموزان به ارمغان آورد.

,

گفتنی است؛ حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان همه‌ ساله میزبان دانش‌آموزان دختر و پسری است که جشن تکلیف خود را در این بارگاه ملکوتی و نورانی برگزار می‌کنند، است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه