اخبار داغ

شهردار منطقه دو بندرعباس عنوان کرد؛

سرانه تولید زباله در بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشوری است

سرانه تولید زباله در بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشوری است
شهردار منطقه دو بندرعباس گفت: سرانه زباله خانگی شهر بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشور است لذا از شهروندان خواهشمندیم به امر تفکیک زباله توجه بیشتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی رنجبری، شهردار منطقه دو بندرعباس در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه شهرداری منطقه دو به سه ناحیه و هر ناحیه به هفت محله تبدیل شده است، اظهار کرد: در شش ماهه دوم سال جاری تاکنون 11 میلیارد و 700 میلیون تومان در خدمات شهری و 13 میلیارد و 500 میلیون تومان در پروژه های عمرانی هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رنجبری افزود: سرانه تولید زباله خانگی شهر بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشور است لذا از شهروندان خواهشمندیم به امر تفکیک زباله توجه بیشتری داشته باشند.

,

شهردار منطقه دو بندرعباس با اشاره به اینکه یک میلیارد و 120 میلیون تومان اعتبار تاکنون برای خورها هزینه شده است، گفت: شهرداری منطقه دو پیگیر آن است که خور طالقانی و حقانی را سرپوشیده کند.

,

رنجبری اظهار کرد: منطقه 2 به دلیل جای دادن 73 درصد از بافت فرسوده در خود در زمینه نگهداری و خدمات رسانی با مشکل مواجه است .

,

وی بیان کرد: در دهه فجر سال جاری اولین پارک تمام سنگ شهر بندرعباس با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان و پیشرفت 85 درصدی همچنین زمین ورزشی با اعتبار 450 میلیون تومان با پیشرفت 100 درصد در محله کوی امیر شهرک امام رضا (ع) افتتاح می شود.

,

شهردار منطقه دو ادامه داد: زمین ورزشی چمن مصنوعی شهرک نور با اعتبار 400 میلیون تومان با پیشرفت 70 درصد در 22 بهمن سال جاری افتتاح می شود.

,

رنجبری با بیان اینکه در دهه فجرسال جاری چند پروژه کلنگ زنی می شود، گفت: برکه گرد، پارکی با مسافت یک و نیم هکتار در کنار ساحل و فرهنگسرای سه راه برق در زمینی به مساحت 11 هزار متر زمین و 4 هزار و 500 مهر زیر بنا از برنامه های سال جاری است که کلنگ آن در دهه فجر زده می شود.

,

وی تصریح کرد: در شش ماه دوم سال جاری 170هزار متر مربع  آسفالت معابر انجام و21 هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده همچنین یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه نظافت شهر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه