اخبار داغ

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

گرمسار با کمبود پرستار مواجه است

گرمسار با کمبود پرستار مواجه است
مدیر دفتر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: کمبود نیروی پرستاری در شهر گرمسار و دیگر مراکز درمانی برخی از شهر های استان وجود دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود یحیایی؛ مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: در استان سمنان بیش از 800 پرستار در مراکز درمانی تحت اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان مشغول به فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه از مشکلات بخش نیرو های پرستاری در بیمارستان معتمدی گرمسار اشاره کرد و افزود: به طور میانگین به ازای 9 دهم درصد نیرو به ازای هر تخت بیمارستانی پرستار در استان وجود دارد.

,

یحیایی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور حل مشکلات در حوزه پرستاری تدابیری در زمینه  تحصیل و بکار گیری پرستاران بومی  دراد و در همین راستا برای شهرستان گرمسار در سال تحصیلی جدید 20 دانشجوی پرستاری  با سهمیه بومی  در حال تحصیل هستند که بعد از  طی مدت  تحصیلی خود  در بیمارستان معتمدی گرمسار خدمت خواهند نمود.

,

وی در ادامه اظهار داشت: آموزشی شدن بیمارستان معتمدی گرمسار درآینده نزدیک می تواند مشکلات نیروی انسانی در حوزه درمان و پرستاری را کاهش دهد.

,

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه افزود: در برنامه ریزی آموزشی دانشجویان جدید  ترتیبی اتخاذ شده است که دانشجویان دوره های کار ورزی خود در گرمسار به صورت اختصاصی طی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه