اخبار داغ

فرماندار عجب شیر:

خدمات رسانی به پرستاران موجب سلامت فردی و اجتماعی جامعه خواهد بود

خدمات رسانی به پرستاران موجب سلامت فردی و اجتماعی جامعه خواهد بود
فرماندار عجب شیر با بیان اینکه شغل پرستاری، مقدس است، گفت: هر گونه خدمت به پرستار موجب سلامت فردی و اجتماعی جامعه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، سید شمس الدین مراثی صبح امروز در آیین تجلیل از پرستاران این شهرستان گفت: زحمات، تلاش ها و خدمات مجدانه و دلسوزانه پرستاران ستودنی است پرستارانی که با روی گشاده و تحمل همه سختی ها مانع از این می شوند که خانواده های بیماران رنج دیگری را تحمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر,


وی اظهار کرد: حضرت زینب (س) با ویژگی های متعالی خود برای همگان اعم از زن و مرد الگو هستند و تقارن نامگذاری ولادت این بانوی بزرگ اسلام، با روز پرستار برای جامعه پرستاری مایه مباهات است.

,
,


فرماندار عجب شیربا بیان اینکه کار پرستاری از امور ارزشمند جوامع انسانی است، یادآوری کرد: اخلاص، سعه صدر، تعهد، از خودگذشتگی، بردباری، پاکی، صداقت، مهربانی و عشق کار پرستاری را مقدس کرده است.

,
,


وی ادامه داد: ماماها، بهیارها و کمک بهیارها نیز قشر زحمت کشی هستند که با تلاش های شبانه روزی خود نقش موثر و اثرگذاری در تامین سلامت جامعه و امید به زندگی در مردم می گذارند.

,
,


وی از هزینه کرد ۱۵۰ میلیارد ریالی دولت در طرح تحول نظامت سلامت در عجب شیر گفت: اجرای طرح تحول سلامت و همچنین ساخت مراکز درمانی در نقاط دوردست و کم برخودار نمونه بارزی از اقدامات قابل توجه دولت در عرصه بهداشت و سلامت است.

,
,


مراثی تصریح کرد: پرستاران در ارائه خدمت با وارد شدن به محیط کاری مشکلات خانوادگی خود را کنار می‌گذارند و سعی می‌کنند بیماران را با عاطفه و لطافت محبت و پرستاری کنند که این خدمت زیباترین خدمت نزد خداوند متعال است.

,
,


وی با اشاره به حادثه عاشورا و نقش حضرت زینب (س) دراین نهضت تاکید کرد: حضرت زینب(س) در سخت‌ترین شرایط، ولی با روحیه لطیف و مهربانی موجب تسکین آلام و دردها و مصیبت‌های وارده شد که خدمت شما پرستاران نمونه بارز این موضوع است.

,
,


بیش از ۱۰۰پرستار در شهرستان عجب شیر فعالیت می کنند که در این آیین از پرستاران نمونه این شهرستان تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه