اخبار داغ

توانمندیهای روستائیان وعشایر قاین در سومین نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته می شود

توانمندیهای روستائیان وعشایر قاین در سومین نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته می شود
اولین جلسه برنامه ریزی نمایشگاه توانمندیهای روستائیان وعشایرشهرستان قاینات با حضور تعدادی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، اولین جلسه برنامه ریزی  نمایشگاه توانمندیهای روستائیان  وعشایرشهرستان قاینات  با حضور تعدادی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

بیکی معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار قاین در این جلسه با بیان این که نمایشگاه بین المللی توانمندیهای روستائیان وعشایر سراسر کشور 15تا 18 اسفند در تهران برگزار خواهد شد گفت: تمام تلاش ما این است که شهرستان قاینات با تمام توانمندیها در این نمایشگاه پررنگ ظاهر شود .

,

وی افزود: شهرستان قاینات سال گذشته نیز در این نمایشگاه توانست با معرفی توانمندیهای شهرستان جزء رتبه های برتر در سطح کشور واستان  باشد .

,

, ,

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار قاین در ادامه با تاکید بر همکاری دستگاههای اجرایی  جهت حضور فعال در این نمایشگاه گفت: حضور در نمایشگاههای ملی به توسعه استان وشهرستان کمک می کند وهرگونه هزینه دراین گونه نمایشگاهها سرمایه گذاری است .

,

عباسی رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری قاین و نماینده شهرستان قاینات در نمایشگاه در این جلسه گفت: شهرستان قاینات  سال گذشته با داشتن یک غرفه در سالن اصلی و5 غرفه با محصولات تروند زعفران،زعفران ساگارت،جاجیم بافی روم،ماشته بافی و سفره آردی شرکت کرد و با نشان دادن توانمندیهای شهرستان ،توانست  خوش بدرخشد .

,

وی افزود:  امسال سومین نمایش بین المللی توانمندیهای روستائیان وعشایر کشور در تهران برگزار خواهد شد و تمام توان ما این است که با همکاری مردم ومسئولین توانمندیهای شهرستان را به عرصه نمایش بگذاریم.

,

عباسی ادامه داد:  سال گذشته غرفه نمایشگاه قاین از توانمندیهای 3 بخش مرکزی،نیمبلوک وسده  به نمایش گذاشته شده بود وتاکید ما بیشتر روی مراحل کاشت،داشت وبرداشت زعفران بود و درحاشیه آن نیز با دمنوش زعفران و شربت زرشک از بازدیدکنندگان پذیرایی شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه