اخبار داغ

معاون سپاه بانه:

امنیت پایدار در بانه کاملا بومی و مردمی است

امنیت پایدار در بانه کاملا بومی و مردمی است
معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در مراسم یادواره شهدای آبروی محله ما در روستای سبدلو با اشاره به امنیت پایدار مردمی در این شهر گفت: امنیت پایدار در بانه کاملا بومی و مردمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، سرهنگ مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه ظهر امروز در مراسم یادواره "شهدای آبروی محله " گرامیداشت شهید "حسن رحیمی" که در روستای سبدلو از توابع بخش مرکزی شهرستان بانه در مقابل خانه این شهید گرانقدر برگزار شد، با اشاره به آمار شهدای بانه گفت: شهرستان مرزی بانه با تقدیم 840 شهید از ابتدای انقلاب تا به امروز وفادارای خود را به انقلاب و میهن اسلامی ثابت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آرباباخبر،, ,


وی افزود: با مرور کوتاهی از حوادث این شهرستان در خواهیم یافت که از اوایل انقلاب مردم مومن و انقلابی بانه در کنار سایر رزمندگان در برابر تجاوزات رژیم بعثی و گروهک های ضد انقلاب ایستادگی کردند و امنیت پایدار مردمی را برای این شهر مرزی به ارمغان آوردند بطوریکه می توان گفت امنیت در شهر بانه  کاملا مردمی و بومی است.

,
,


معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه تصریح کرد: دشمن امروز در جبهه دیگری و در قالب جنگ نرم مشغول مبارزه با ملت مسلمان ایران است و این موضوع می طلبد که ما نیز در عرصه جنگ نرم و فرهنگی با دشمن مقابله کنیم.

وی فضای مجازی را یکی از ابزارهای اصلی دشمن در جنگ نرم  برشمرد و گفت: امروز دشمن با راه اندازی کانال های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی  با هدف براندازی نظام  درصدد نا امید کردن مردم از مسئولین و انقلاب است بطوریکه در جریانات اخیر دیدیم با استفاده از همین ابزار چگونه از فضای اعتراضی بوجود آمده استفاده کرد و آن را به سمت آشوب و اغتشاش سوق داد.

سرهنگ پیرزاد از مسئولین بویژه خانواده‌ها خواست تا بیش از گذشته مراقب فرزندان خود به‌ ویژه نسل جوان باشند تا ندانسته در دام توطئه های شسطانی بیگانانگان و ایادی آنان گرفتار نشوند.
 

,
,
,
,
,
,
,

محمد صبوری بخشدار بخش مرکزی شهرستان بانه نیز در ادامه این مراسم، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون مجاهدت و ایثار شهدا دانست و به تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

,

وی با اشاره به تعداد شهدای بخش مرکزی بانه افزود: بخش مرکزی بانه با تقدیم بیش از 30 شهید و 19 جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده است.

گفتنی است که شهید حسن رحیمی در مهر ماه سال 62 درگیری با ضد انقلاب در روستای نژو به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه