اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور خبر داد

تولید 9 هزار تن تخم مرغ در سال در نیشابور

تولید 9 هزار تن تخم مرغ در سال در نیشابور
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور گفت: ظرفیت تولید تخم مرغ در نیشابور حدود 9 هزار تن در سال است که 15 واحد تخم گذار وجود دارد و نصف این تولید به شهرهای دیگر صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز، با اشاره به نگرانی مردم از شیوع آنفلوانزا، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از آنفلوانزی پرندگان در خراسان رضوی مشاهده نشده است و تمام مراکز عرضه پرندگان مورد نظارت دقیق قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز، ,

 

,

وی افزود: کشتارگاه صنعتی شهرستان نیشابور با کشتار روزانه یک هزار رأس دام سبک و یکصد رأس دام سنگین با بودجه ای معادل ده میلیارد تومان تحت عنوان مجتمع صنعتی گوشت نیشابور در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

,

 

,

سلیمانی گفت: تمام کشتارهای شهرستان به این مکان منتقل می شوند که در مرحله دوم این پروژه فاز بسته بندی گوشت آن نیز بهره برداری خواهد شد.

,

 

,

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور با اشاره به صادرات پای مرغ به کشوهای جنوب شرق آسیا، گفت: تاکنون 4200 تن پای مرغ از نیشابور به کشورهای آسیای جنوب شرقی ارسال شده است که برای یکصد نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: با سرمایه گذاری در بخش پرورش شترمرغ بیش از 10 هزار قطعه جوجه شتر مرغ به شهرهای همجوار صادر شده است.

,

 

,

سلیمانی در خصوص نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های گوشتی گفت: در نیشابور حدود یک هزار مرکز عرضه فراورده های گوشتی داریم که طی بازدیدهای متعدد تاکنون 761 مورد نقص بهداشتی کشف شده است که 85 نفر به مراکز قضایی تحویل شده اند.

,

 

,

وی ادامه داد: بیش از 15 هزار تن فراورده گوشتی غیر قابل عرضه کشف و جمع آوری شده است.

,

 

,

سلیمانی گفت: ظرفیت تولید تخم مرغ در نیشابور حدود 9 هزار تن در سال است که 15 واحد تخم گذار وجود دارد و نصف این تولید به شهرهای دیگر صادر می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه