اخبار داغ

گزارش تصویری؛

برگزاری مراسم تقدیر از سپید پوشان سبزاندیش و صبور در اردل

برگزاری مراسم تقدیر از سپید پوشان سبزاندیش و صبور در اردل
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، با حضور مسئولین شهرستان، پرستاران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان جشن روز پرستار در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، پیش از ظهر امروز سه شنبه سوم بهمن ماه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، با حضور مسئولین شهرستان، پرستاران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان جشن روز پرستار در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برگزار شد.

دکتر اکبر عابدی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل در این جشن باشکوه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران عزیز باید دنباله رو حضرت زینب (س) پرستار بزرگ عالم باشند و جایگاه ایشان را حفظ کرده و از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند زیرا پرستاران مدافع اساسی اعتبار و آبروی سیستم بهداشت ودرمان و نقش پر رنگی در به ثمر نشستن تلاش همه جانبه سیستم دارند.

عابدی ضمن تشکر از پرستاران بیان داشت: از خانواده ها و فرزندان شما ممنونم که با صبر و تحمل خود از همکاران ما برای تعهد و حرکت معنویشان حمایت می کنند و انشالله به دور از همه نا ملایمات با صبر و نشاط همچنان بر زخم ها و درد های بیماران مرهم باشید.

وی  با اشاره به انتخاب میلاد حضرت زینب(س) برای تجلیل از مقام پرستار گفت: با نامگذاری روز میلاد حضرت زینب(س) به نام روز پرستار، الگویی بسیار ارزشمند برای پرستاران قرار داده شده است.

اجرای موسیقی سنتی توسط مرتضی رئیسی از خوانندگان گویش محلی شهرستان اردل، اجرای نمایش‌های طنز توسط هنرمندان، و تجلیل از پرستاران نمونه از دیگر بخش‌های این جشن بزرگ بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه