اخبار داغ

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی خبر داد:

اجرای برنامه نمایشی «ب مثل بازیافت» در مدارس اصفهان

اجرای برنامه نمایشی «ب مثل بازیافت» در مدارس اصفهان
دبیرکمیته فرهنگ شهروندی اصفهان، از اجرای برنامه نمایشی «ب مثل بازیافت» در ۹۰ مدرسه مقطع ابتدایی این شهر، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان، سعید امامی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از 30 دی ماه به مدت یک ماه اجرا می شود گفت: این برنامه به مناسبت نزدیک شدن به ایام اله دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده تا علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح برای دانش آموزان، بتواند فرهنگ شهروندی را هم ترویج دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه «ب مثل بازیافت» مانند نمایش خیابانی است که بازیگران آن در دو گروه به صورت بداهه و کمدی با موضوع بازیافت به اجرای نقش می پردازند و موضوع تفکیک زباله را به دانش آموزان آموزش می دهند.

,

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مدت اجرای این برنامه در مدارس ابتدایی را 20 دقیقه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان تاثیر پذیرترین افراد جامعه محسوب می شوند اثرات اینگونه فرهنگ سازی ها علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی می شود موجب بهبود محیط زیست نیز خواهد شد.

,

امامی با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده، اصفهانی ها در زمینه تفکیک زباله از مبدا در کشور، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده اند خاطر نشان کرد: برای افزایش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا همچنان باید فرهنگ سازی کرد تا به آنچه که مطلوب است دست یابیم.

,

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه