اخبار داغ

با حضور دبیر کارگروه محیط زیست ؛

بازدید میدانی از آخرین وضعیت نامناسب پسماند شهری در بندرترکمن

بازدید میدانی از آخرین وضعیت نامناسب پسماند شهری در بندرترکمن
در راستای آخرین وضعیت پسماند شهری در بندرترکمن،معاون فرماندار،رییس اداره محیط و شهردار بندرترکمن از نقاط مختلف شهری بازدید میدانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در این بازدید میدانی علی بیانی دبیر کارگروه محیط زیست بندرترکمن با اشاره به پاکسازی محیط های آلوده و نامناسب شهری اظهار داشت:دراین بازدید میدانی مقرر شد شهرداری نسب به پاکسازی مناطق آلوده که حاوی نخاله های ساختمانی و زباله های موجود است ظرف 15 روز اقدام نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه برخی از نقاط مهم شهری در بندرترکمن از جمله ورودی های شهر،میدان مال فروشان و بسیاری از خیابانها و معابر اصلی و فرعی از وضع مطلوب و جالب شهری در زمینه نظافت برخوردار نیست قرار بر این شد طی مدت اعلام شده شهرداری نسبت به برطرف نمودن معضل موجود اقدامات لازم را در خصوص پاکسازی محیط انجام دهد تا شرایط حاضر به وضع ایده ال برسد.

,

دبیر کارگروه پسماند بندرترکمن اذعان داشت: تلاش براین است که به شرایط ایده ال درزمینه زیبایی و پاکسازی محیط برسیم چرا که این حداقل حق مردم است تا از فضای مناسبی برخوردار شوند.لذا این حق وشان مردم است.

,

وی خاطر نشان کرد:هدف ما حل معضلات موجود در زمینه مقابله با آلودگی آب،هوا و محیط است و این وظیفه تکلیفی ماست لذا از مردم می خواهیم در صورت مشاهده معضلات موجود در زمینه آلوده سازی محیط زیست و موارد مشابه موارد را حتما به اداره محیط زیست بندرترکمن اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع معضل موجود اقدامات لازم صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه