اخبار داغ

اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتباربرای ساماندهی و تکمیل گلزار شهدای شهرستان بن

اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتباربرای ساماندهی و تکمیل گلزار شهدای شهرستان بن
فرماندار بن گفت: در سال جاری 3 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان برای ساماندهی و تکمیل گلزار شهدای شهرستان بن تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر ، کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه این شهرستان با تقدیم 400 شهید به انقلاب اسلامی از شهرستان های نمونه ایثارگر کشور است ادامه داد: از 11 گلزار شهدای این شهرستان 8 گلزار شهید تکمیل، و ساماندهی 3 گلزار دیگر در حال انجام می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ، ,

اکبریان افزود: در سال 96، 8 یادواره شهید، اتمام گلزار شهدای روستای حیدری و لارک، راه اندازی مرکز مشاوره امور ایثارگران، جمع آوری آثار تمامی شهدای شهرستان بصورت فیلم و عکس، برگزاری همایش روز جانباز، واگذاری زمین و پرداخت 30 وام مسکن به فرزندان شهدا و ایثارگان انجام شد.

وی یادآور شد: سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همگانی است و این امر در تمام مناسبت ها توسط مدیران شهرستان صورت می گیرد.
 
فرماندار بن در این کارگروه خواستار نامگذاری جاده چهار خطه بن شهرکرد به نام شهید ملی دریاقلی سورانی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این کاگروه با تقدیر از اعضای این جلسه گفت: بن یکی از شهرستان های موفق و پیشقدم استان در راستای اجرای برنامه های بیناد شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فریبرز نجفی ادامه داد: در ده ماه نخست امسال 90 یادواره شهدا با عناوین مختلف در سراسر استان برگزار شده است.

نجفی خاطرنشان کرد: اعتبارت تخصیص یافته به این بنیاد در سال 96 نسبت به سال 95 افزایش 100 درصدی داشت.

وی زیارت مجازی قبور شهدا را از برنامه های آتی این بیناد دانست و افزود:  شهرستان بن اولین شهرستان در استان است که اطلاعات تمامی شهدا را تکمیل و آماده ارائه کرده است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه