اخبار داغ

در گفتگو با رئیس دانشگاه بناب مطرح شد؛

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه بناب با دانشگاه‌های ترکیه

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه بناب با دانشگاه‌های ترکیه
رئیس دانشگاه بناب از امضای تفاهم‌نامه ی جامع با دانشگاه‌های آتا تورک و ارزروم تکنیک ترکیه و تفاهم نامه ویژه موسوم به «تفاهم‌نامه مولانا» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دکتر کریم عباسیان در گفتگو با انعکاس بناب، گفت: در راستای سیاست ارتباطات خارجی و ارتقای چشم انداز بین المللی اموزش عالی کشور، دانشگاه بناب را پیشرو درتوسعه روابط بین الملل دانشگاه‌ها خواند و گفت: دانشگاه بناب در پی فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی توانمندی‌های خود در سطح بین المللی و ایجاد ارتباط و همکاری میان اساتید و دانشجویان این موسسه با مراکز آموزشی عالی بین المللی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب،,
رئیس دانشگاه بناب و هیأت همراه در بازدید خود از دانشگاه های آتا تورک و ارزروم تکنیک ترکیه، تفاهم نامه مولانا را ادامه تفاهم نامه ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۹۶دانشگاه بناب و دانشگاه آتاتورک و ارزروم تکنیک ترکیه اعلام کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تبادل استاد و دانشجو جهت همکاری‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی صورت گرفته و زمینه همکاری‌های مشترک بین این دانشگاه ها فراهم شود.
,
وی در ادامه از عضویت دانشگاه بناب در اتحادیه های دانشگاه های بین المللی منطقه، از جمله اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز، آسیای میانه و کارگروه گرجستان خبر داد و افزود: که در یکی از آن ها عضو هستیم و در دوتای دیگر فرایند عضوشدن این دانشگاه در جریان است.
,
وی در پایان از رایزنی با دانشگاه یو پی ام UPM مالزی و عقد تفاهم‌نامه با این دانشگاه برای شناسایی و برقراری روابط با سازمان‌های بیــن المللی تخصصی علمـــی و پژوهشی و فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت برقراری ارتباط و مبادله اطلاعات با این دانشگاه‌های معتبر جهان اسلام خبر داد.
,
گفتنی است، دانشگاه بناب در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی، دارای دو هزار و ۶۰۰ دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه