اخبار داغ

امام جمعه بخش بوستان:

نسیم‌شهر نیازمند حوزه علمیه، کتابخانه و بیمارستان است

نسیم‌شهر نیازمند حوزه علمیه، کتابخانه و بیمارستان است
امام جمعه بخش بوستان گفت: شورای اسلامی شهر باید به امور فرهنگی توجه بیشتری کند و بخش از بودجه را به این امور اختصاص دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده ، امام جمعه بخش بوستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با اشاره به برگزاری شورای فرهنگ عمومی بهارستان، اظهار داشت: بدون تردید مساجد بدون روحانی بیشتر مورد هدف و حمله دشمنان قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مساجد و فعالیت‌های آن‌ها در دنیای امروز، گفت: امروز مسجد به‌عنوان سنگری محسوب می‌شود که تمام دشمنان ایران و اسلامی از آن و افرادی که در مسیر آن گام برمی‌دارند، واهمه و هراس دارند.

,

امام جمعه بخش بوستان در ارتباط با نقش پراهمیت روحانیان در مساجد بیان داشت: در جهموری اسلامی ایران نباید حتی یک مسجد بدون روحانی وجود داشته باشد، چرا که این امر دست دشمنان را برای نفوذ باز خواهد گذاشت.

,

وی آباد کردن خیابان‌ها را دلیل بر نپرداختن به آبادانی مساجد ندانست و عنوان کرد: شوراهای دوره‌های قبل در نسیم شهر کارهایی را انجام داده‌اند اما باید شورای جدید نیز در انجام امور و خدمت‌رسانی از شورای‌های قبل پیشی بگیرند تا در آبادانی گام‌های خوب و مستحکمی را بردارند و در برنامه‌های معنوی هم پیشرفت داده باشیم.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده در ادامه به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه کردن شهروندان از مراسم‌ها و مناسبت‌ها اشاره کرد و گفت: اگر موضوع اطلاع‌رسانی فرهنگی و مناسبتی به درستی صورت نگیرد، مردم از کجا باید بدانند که مراسمی برگزار خواهد شد، بنابراین بسیار مهم است که اطلاع‌رسانی‌های مذهبی و مناسبتی به درستی هرچه تمام‌تر در سطح شهر انجام شود.

,

وی با توجه به اهمیت برگزاری برنامه‌های به شکل شاخص و اختصاص بخشی از بودجه به امور فرهنگی، تصریح کرد: در نسیم شهر قدیم هیچ مکان فرهنگی وجود ندارد و این‌که هیچ زمینی به امور فرهنگی اختصاص داده نشده است و این موضوع نوعی ظلم به شهر و شهروندان به حساب می آید، چراکه این شهر نیاز به احداث حوزه علمیه، بیمارستان و کتابخانه دارد که باید در این راستا تلاش‌هایی صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه