اخبار داغ

رییس کمیته امداد میرجاوه خبر داد؛

معافیت مددجویان کمیته امداد میرجاوه از پرداخت هزینه های حق الوکاله

معافیت مددجویان کمیته امداد میرجاوه از پرداخت هزینه های حق الوکاله
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه از دیدار قاضی این شهرستان با مددجویان و رفع مشکلات قضایی مددجویان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصورنورا در گفتگو با خبرنگار لادیز؛ اظهارکرد: در راستای کاهش مشکلات اجتماعی و قضایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، ریاست دادگاه میرجاوه با حضور در جمع خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به بیان و معرفی حقوق قضایی افراد از جمله مسائل خانوادگی و اجتماعی پرداخت.
وی افزود :در این جلسه زنان سرپرست خانوار با حقوق قضایی، اختیارات، باید ها و نباید های قانونی تکفل و حضانت آشنا شدند .
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میرجاوه خاطر نشان کرد: بیان مسائل حقوقی و قضایی مورد نیاز خانواده ها در مناطق حساس و حاشیه نشین میرجاوه از جمله اهداف این دیدار بود و به گفته قاضی شهرستان میرجاوه همه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هرگونه هزینه وکالت و دادرسی معاف هستند.

وی آموزش حقوقی به افراد جامعه را یک ضرورت دانست و یاد آور شد: ارائه خدمات حقوقی و قضایی به زنان خود سرپرست فعال در مجموعه آموزش و پرورش موجب می شود تا آنان با حقوق قضایی خود آشنا شوند و در انجام اقدامات حقوقی و قضایی با علم و آگاهی کافی نسبت به احقاق حقوق خود اقدام کنند.
نورا با بیان اینکه آموزش حقوقی به زنان خود سرپرست خانوار نقش موثری در زمینه توانمندسازی خانواده ها در پی دارد،اذعان کرد: در گذشته مددجو به دنبال مسائل حقوقی نبود اما امروزه با ایجاد کلاس های آموزشی این دغدغه برای مددجویان ایجاد شده و مددکاری حقوقی شکل گرفته است.

انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه