اخبار داغ

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری تاکید کرد؛

لزوم افزایش سرانه فضای های ورزشی در کلانشهر قم

لزوم افزایش سرانه فضای های ورزشی در کلانشهر قم
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری با اشاره به احداث هشت سالن ورزشی چندمنظوره در مناطق هشتگانه استان، گفت: افزایش سرانه فضای های ورزشی در کلانشهر قم را در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، عباس حلوائی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالن های ورزشی استان قم، اظهار داشت: شهرداری قم برای احداث و توسعه سالن های ورزشی در مناطق مختلف استان قم برنامه ریزی هایی را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی ادامه داد: با بودجه ورزشی که در سال 96 در نظر گرفته شده در کلیه مناطق شهری قم مراحل طراحی، ساخت و جانمایی سالن‌های ورزشی شروع شده است.

,

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به کمبود سرانه ورزشی قم ، بیان داشت: در راستای توسعه این مکان ها شهردرای رویکرد جدی دارد به همین دلیل پروژه‌ای در قالب احداث هشت سالن ورزشی چندمنظوره در مناطق هشتگانه در دستور کار قرار گرفته است که اعتبار آنهم در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: این سالن‌های ورزشی در دو تیپ هزار و 200 متر و 2 هزار و 500 متری طراحی شده است.

,

حلوائی زاده با اشاره به اینکه این زمینهای ورزشی با کلیه امکانات ورزشی استاندارد طراحی و آماده راه‌اندازی خواهد شد، گفت: متوسط هزینه عمرانی تمام‌شده برای ساخت طرح تیپ یک سالن‌های ورزشی حدود 2 میلیارد تومان می باشد.

,

وی ابراز داشت: برای سالن تیپ دو نیز در حدود 4 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که امیدواریم طبق زمان‌بندی مشخص شده بتوانیم این زمین‌های ورزشی را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه