اخبار داغ

پرستار نمونه شهرستان اردل:

شغل پرستاری لذت بخش ترین شغل سخت دنیاست/پرداخت کارانه ها مهمترن مطالبه پرستاران از دولت است

شغل پرستاری لذت بخش ترین شغل سخت دنیاست/پرداخت کارانه ها مهمترن مطالبه پرستاران از دولت است
پرستار نمونه شهرستان اردل گفت: یکسالی است که معوقات کارانه پرستاران پرداخت نشد انتظار داریم از دولت محترم که تا پایان سال جاری برای پرداخت معوقات اقدام نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانم رویا صابری پرستار نمونه شهرستان اردل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: 13 سال است که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل مشغول به کار هستم و در تمام این سال ها با تمام علاقه به ارائه خدمات مشغول بوده ام و  نسبت به شغلم، همیشه احساس خیلی خوبی داشتم.

صابری با بیان اینکه شغل پرستاری لذت بخش ترین شغل سخت دنیاست افزود: اگرچه پرستاران سخت ترین شغل را دارند ولی بیشترین اجر و مزد را هم نزد خداوند دارند چرا که رفع گرفتاری از بیماران در مکتب ما اجر و مزد فراوان دارد.

وی در ادامه زبان به گلایه از دولت گشود و افزود: یکسالی است که معوقات کارانه پرستاران پرداخت نشد انتظار داریم از دولت محترم که تا پایان سال جاری برای پرداخت  معوقات  اقدام نماید.

این پرستار نمونه در پایان اظهار کرد: به روز‌رساندن پرداخت کارانه‌ها از دغدغه‌های پرستاران است انشالله وعده هایی که دولت در این خصوص دادن به تحقق برسد .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه