اخبار داغ

تولیت آستان قدس رضوی:

مدیریت ساخت و سازهای اطراف حرم مطهر رضوی ضروری است

مدیریت ساخت و سازهای اطراف حرم مطهر رضوی ضروری است
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید ساخت و سازهای اطراف حرم امام رضا(ع) مدیریت جدی شود تا گنبد مطهر همواره نمود خودش را از تمام مشهد داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابرهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: اقداماتی در سال‌های گذشته برای توسعه خیابان‌های اطراف حرم مطهر صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات کامل شده و بخشی از آن ناقص باقی مانده است که این نقص مشکلاتی را برای زائرین و مردم ساکن در این منطقه ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز,


وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات شهردار و شورای شهر و با همکاری بخش‌های مختلف، ساکنین این مناطق و بازاریان محترم این توسعه اتفاق بیافتد که حتماً برای مردم عزیزمان در این منطقه و زائرین فضای بهتری ایجاد می‌شود.

,
,


تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: باید ساخت و سازهای اطراف حرم امام رضا(ع) مدیریت جدی شود تا گنبد مطهر همواره نمود خودش را از تمام مشهد داشته باشد.

,
,


وی با بیان اینکه بلند مرتبه سازی اطراف حرم، به هیچ وجه قابل قبول نیست، خاطر نشان کرد: آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه سازی حتماً باید متوقف شود.

,
,


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظان تصریح کرد: گشایش‌ خیابان‌های اطراف حرم مطهر بایستی موجب تسهیل در رفت و آمد زائران و مجاوران شود و این موضوع نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌هاست.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه