اخبار داغ

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس؛

رییس جمهور درباره معیشت، اشتغال و مسکن مردم پاسخگو باشد

رییس جمهور درباره معیشت، اشتغال و مسکن مردم پاسخگو باشد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم، گفت: مسئولیت مستقیم بیشتر اصول قانون اساسی و اجرای طرح‌ها برعهده رییس جمهور و هیئت دولت است و باید پیرامون کم کاری ها در بخش های معیشت، اشتقال، مسکن مردم و مسائل فرهنگی پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز، پیرامون بازی‌های سیاسی دولت و فرار از پاسخگویی نسبت به مشکلات کشور، بابیان اینکه در دولت یازدهم برای فرار از پاسخگویی، تمام مشکلات کشور را بر گردن دولت قبلی می‌انداختند، اظهار کرد: متعاقب آن که دولت دوازدهم روی کار آمده‌است نباید بهانه‌ای برای پاسخگویی داشته‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه بر اساس اصل 113 قانون اساسی، رییس جمهور مجری قانون اساسی است، گفت: در اصول مختلف قانون اساسی همچون اصل سوم، بیست‌وهشتم، بیست‌ونهم، سی‌ام، سی‌ویکم و چهل‌ونهم یکسری وظایفی را در بخش های معیشت، اشتغال و مسکن مردم بر عهده دولت می‌گذارد.

,

وی در ادامه بابیان اینکه در همه این اصول مسئولیت مستقیم اجرای این طرح‌ها برعهده رییس جمهور و هیئت دولت است  و باید پیرامون اقدام های انجام شده و نشده پاسخگو باشند، گفت: به همین منظور چون شرایط را به نحوی می‌بینند که توانایی پاسخگویی به مردم ندارند با ایجاد حاشیه ها و فرافکنی، قصد امتناع از پاسخگویی دارند.

,

حاجی دلیگانی پیرامون اظهارات رییس جمهور مبنی بر امکان انتقاد از امام زمان (ع) بابیان اینکه معصوم دور از خطا است و قطعا کسی که خطا مرتکب نمی‌شود قابل انتقاد نیست، خاطرنشان کرد: هر کسی در هر شرایط و جایگاهی که باشد اگر معصومیت معصوم را منکر شود در عقلانیت او باید تردید کرد.

,

وی در ادامه بابیان اینکه عقیده بنده این است که هدف رییس جمهور از گفتن چنین مطالبی و مورد خطاب قرار دادن اصول نظام بالا بردن جایگاه خود است، گفت: در صورتی که این چنین نیست و هرچه ایشان از این مطالب مطرح می کند نه تنها جایگاه خودرا بالا نمی‌برد بلکه خودرا نزد مردم منزوی‌تر می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه