اخبار داغ

شهردار شهرگلستان خبر داد

افتتاح پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری گلستان در ایام‌الله دهه فجر / بهره‌برداری از زیرگذر سه‌راهی آدران در آینده نزدیک

افتتاح پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری گلستان در ایام‌الله دهه فجر / بهره‌برداری از زیرگذر سه‌راهی آدران در آینده نزدیک
شهردار شهرگلستان گفت: در ایام الله دهه فجر سال جاری لاین رفت و برگشت زیرگذر سه راهی آدران به بهره‌برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه در ارتباط با تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات شهروندان، اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی در سطح شهرگلستان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر را دارای اهمیت بالایی خواند و تشریح کرد: فعالیت‌های عمرانی جزو مهم‌ترین وظایف شهرداری‌‌ها به شمار می رود، چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوتی در سطح شهر می باشند و مسئولیت ارائه این خدمات نیز طبق قانون برعهده شهرداری‌ها می باشد.

,

علیرضا عرب با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه مباره فجر، عنوان داشت: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی نظیر پارک رودکنار شادچای به مساحت ۱۶ هزار متر مربع در دو طرف و همچنین مجموعه ورزشی و استخر قلعه‌میر در شهرگلستان خواهیم بود.

,

وی باتاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی شهرگلستان اغلب آماده بهره‌برداری می باشند، اذعان داشت: در حدود ۴۹۰۰ متر مربع پیاده‌رو سازی، سنگفرش و جدولگذاری خیابان مدرسه، اجرای لاین رفت و برگشت زیرگذر سه راهی آدران، تعریض پل لاین جنوبی جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای، ۳۰۰ متر اجرای دو دیواره اول و دوم سیل دشت رودخانه شادچای و جدولگذاری اراضی قدرتی و کلنگ‌زنی احداث سالن ورزشی چند منظوره در حاشیه رودخانه شادچای بین ده متری چهارم تا هشتم از جمله اقداماتی است که در ایام دهه فجر در شهرگلستان از آن‌ها پرده برداری می شود.

,

شهردار شهرگلستان با بیان اینکه فرهنگ شهروندی در شهرگلستان می بایست نهادینه شود، تبیین کرد: بی‌شک ایم موضوع در اصل پایه و بنای توسعه شهر است از دیگر اهداف شهرداری در جهت افزایش رفاه حال شهروندان گلستانی است..

,

وی درپایان با ابراز رضایت و امیدواری از روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری شهرگلستان، افزود: امید است در آینده با ادامه‌دار بودن روند اجرای پروژه‌های مختلف و با حمایت شورای اسلامی شهر، شاهد شکوفایی و پیشرفت روز افزون شهر باشیم.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه