اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

مهم‌ترین رسالت ما شناساندن انقلاب به نسل‌های آینده است

مهم‌ترین رسالت ما شناساندن انقلاب به نسل‌های آینده است
فرماندار گالیکش در دیدار اعضای انجمن‌ اسلامی، بسیج و شورای دانش‌آموزی دبیرستان مطهره این شهرستان گفت: مهم‌ترین رسالت ما شناساندن انقلاب به نسل‌های آینده است. باید انقلاب را به نسل جوان و کسانی که انقلاب را لمس نکرده‌اند بشناسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه ؛ حسن خسروی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها و همچنین روز پرستار اظهار کرد: پرستار واقعی حضرت زینب سلام‌الله علیها بود و با درسی که از مکتب حسین علیهم‌السلام آموخته بود حرکت تاریخی‌اش بعد از واقعه کربلا تکمیل‌کننده آن قیام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

وی خطاب به این دانش‌آموزان گفت: فعالیت در این زمینه‌های اجتماعی و آموزشی باعث خوشحالی، افتخار و مایه مسرت ماست و یقیناً در زندگی‌تان تأثیر مثبت خواهد داشت و در توسعه و آبادانی شهر و همچنین کشور مثمر ثمر خواهد بود.

,

خسروی وی خاطرنشان کرد: مدارس ما باید مدرسه زندگی باشد. دانش‌آموزان باید مشکلات و مسائلی که در زندگی با آن‌ها روبرو می‌شوند را بشناسند و نحوه برخورد و همچنین مدیریت این موضوعات را بیاموزند.

,

فرماندار گالیکش افزود: هرچه آموزش‌وپرورش در این راه بیشتر قدم بردارد جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

,

خسروی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم. باید سال‌به‌سال مراسمات و برنامه‌های باشکوه‌تری از قبل در این دهه برگزار شود.

,

وی اضافه کرد: مهم‌ترین رسالت ما شناساندن انقلاب به نسل‌های آینده است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم که لازمه‌اش این است انقلاب را به‌درستی معرفی کنیم تا همه اقشار جامعه با هر بینشی که دارند راه درست را انتخاب نمایند.

,

فرماندار گالیکش عنوان کرد: توجه به فرهنگ شهادت در سرلوحه برنامه‌ها باشد و باید یاد بزرگان انقلاب را زنده نگه‌داریم.

,

وی ضمن تأکید بر بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید نسلی پرورش بدهیم که کارآفرین بوده و بتوانند برای توسعه کشور مفید واقع شوند. باید مباحث اقتصاد مقاومتی را از مدارس شروع کنیم.دانش‌آموزان ما می‌توانند در موضوعات علمی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی کارآفرین باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه