اخبار داغ

به دنبال گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور:

آقای روحانی؛ به مطالبات واقعی ملت توجه کنید

آقای روحانی؛ به مطالبات واقعی ملت توجه کنید
شب گذشته رئیس جمهور به قاب تلویزیون آمد تا به صورت شفاف با مردم صحبت کند و به سوالات اساسی جامعه پاسخ دهد، اما سناریوی برنامه طوری تدوین شده بود که هیچ اشاره‌ای به مشکلات اصلی مردم نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، مردم منتظر بودند حسن روحانی در گفتگوی تلویزیونی به مسائلی همچون بیکاری، گرانی و تشدید نارضایتی‎‌های اجتماعی بپردازد و خواسته‌های مردم معترض را تشریح کند اما این موضوعات هرگز در این جلسه مورد بحث قرار نگرفت، حسن روحانی ابتدا به ماجرای پیاده شدنش از خودروی تشریفاتی در سرپل ذهاب اشاره کرد و قول داد فیلم پیاده شدنش از ماشین را به صورت عمومی در تلویزیون پخش کند اما در مورد بی‌خانمان شدن هزاران نفر از مردم فقیر کرمانشاه و ناکارآمدی دولت در خدمات‌دهی به زلزله زدگان حرفی به زبان نیامد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به نبود خدمات رفاهی در مجتمع‌های مسکن مهر اشاره کرد و دولت قبل را مقصر این موضوع دانست اما توضیح نداد که چرا 5 هزار میلیارد تومان از زمین‌های مسکن مهر (که دولت قبل در اختیار مردم قرار داده بود) را فروخته است، براستی درآمدهایی که دولت یازدهم و دوازدهم از فروش زمین‌های مسکن مهر بدست آورد در کجا هزینه شد؟ آیا با این 5 هزار میلیارد تومانی که دولت حسن روحانی از طریق مسکن مهر به جیب زد، نمی‌شد خدمات مورد نیاز را در اختیار مردم قرار داد؟

انتخاب رضا رشیدپور به عنوان مجری برنامه شب گذشته در نهاد ریاست جمهوری هم جای تامل داشت، وقتی سخنران ستاد تبلیغاتی روحانی در انتخابات به عنوان مجری گفتگوی تلویزیون انتخاب میشود مشخص است که چه هدفی پشت این خیمه شب‌بازی قرار دارد.

در برنامه شب گذشته، هماهنگی سوال‌های مجری با جواب‌های رئیس جمهور آنقدر فضای گفتگو را تصنعی کرده بود که برنامه‌ی به اصطلاح چالشی رئیس جمهور تبدیل به فیلم تبلیغاتی شده بود، به هر حال این فیلم تبلیغاتی هرچند که میتواند تا چند روز رسانه‌های گروهی را به خود سرگرم کند اما دردی از مردم دوا نخواهد کرد و نارضایتی های مردم را از بین نمی‌برد.

در همین رابطه محمد علی ابطحی (فعال سیاسی اصلاح طلب) در واکنش به سخنان دیشب رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت: «مصاحبه رییس جمهور با کلی توقعی که ایجاد شده بود پایان یافت. متاسفانه سوالات اقای رشید پور متفاوت نبود. حتی نگذاشت طعم سخنرانی های آزاد خود روحانی را داشته باشد. از سیاست داخلی وخارجی و حتی اقتصاد حرف مهمی پرسیده نشد. وجواب هم طبعا داده نشد.

کشور غرق در ناامیدی است، به مشکلات اخیر اشاره نشد. حتی سوالات از برنامه های عادی رشید پور هم خیلی محافظه کارانه تر بود. کشور به مصاحبه ی دیگری احتیاج داشت»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

سخنان شب گذشته رئیس جمهور آنچنان بی‌نمک بود که حتی صدای صادق زیباکلام را هم درآورد و وی در توییترش نوشت: «ای کاش آقای روحانی میتوانستند متوجه شوند وقتی بجای پرداختن به مسائل جدی و واقعی جامعه به سوالهای تصنعی، پوک و سطحی میپردازند درواقع به شعور مردم توهین میکنند.»

داریوش سجادی یکی دیگر از چهره‌های اصلاح طلب نیز نوشت: «این آزمون از پیش تعیین شده بود و حول محور چند سوال پیش پا افتاده مدیریت میشد

,
,
,

اولویت ها کدام هستند؟

,

ماشین ضدگلوله ی پریزیدنت!؟

,

نباید فراموش کنیم جناب رشید پوری که یهویی شد منتقد دولت تدبیر و امید در انتخابات دوره افتاده بود و رای جمع میکرد ، پس واضح هست چنین کسی باید کاملا سوری منتقد دولت بشه و روحانی رو دعوت کنه و یک نمایشِ از قبل نوشته شده را کلید بزند...

,

آقای رشید پور حنای شما مثل حنای دولت رنگی ندارد...

,

همه میدانیم که: ۱_ تورم۲_ رکود۳_ ضعف سیاست های خارجی ۴_ تحریم ها ۵_ گرانی ۶_ ناکارآمدی دولت و....همچنان سر جای خود یله داده اند و از شدت فربهی توان حرکت ندارند»...

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه