اخبار داغ

همسر مدافع حرم:

سعی کردم در قضیه اعزام همسرم زینب گونه رفتار کنم

سعی کردم در قضیه اعزام همسرم زینب گونه رفتار کنم
همسر مدافع حرم گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفته بودم تا در این قضیه زینب گونه رفتار کرده و از خود ضعف نشان ندهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرازسسی، همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به سراغ یکی از همسران مدافع حرم رفته ایم تا گفتگویی صمیمانه در مورد مدافعان حرم داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

آراز سسی: ویژگی های برجسته و مد نظر شما برای ازدواج چه بود؟

, آراز سسی: ویژگی های برجسته و مد نظر شما برای ازدواج چه بود؟,

 

,

همسر مدافع حرم: برجسته ترین ویژگی ای که بنده را مجذوب کرد صداقت، ساده زیستی و عشق به ائمه اطهار (ع) و بخصوص امام زمان( عج) بود.

,

 

,

آراز سسی: شاخصه های مهم همسرتان برای تربیت فرزند چه بود؟

, آراز سسی: شاخصه های مهم همسرتان برای تربیت فرزند چه بود؟,

 

,

همسر مدافع حرم: کسب رزق، روزی حلال و داشتن محبت اهل بیت(ع) در دل بچه ها از مهمترین شاخص هایش بود و برای این شاخص ها برنامه هایی داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: برای انس گرفتن بچه ها با این شاخص ها آنها را به مراسمات مذهبی برده و با اینکه بچه ها خیلی بزرگ نبودن به زبان خودشان از داستان های ائمه اطهار (ع) تعریف می کرد و می گفت بچه ها باید اهل بیتی و هیئتی بار بیایند.

,

 

,

آراز سسی: ماجرای سوریه رفتن را چگونه با شما در میان گذاشتند؟

, آراز سسی: ماجرای سوریه رفتن را چگونه با شما در میان گذاشتند؟,

 

,

همسر مدافع حرم: خیلی با مقدمه چینی این قضیه رو مطرح کردند، ابتدا از رفتن دوستانش و اینکه داعشی ها دارند به ضریح حضرت زینب (س) نزدیک می شوند و دیگر تحمل ماندن در اینجا را ندارد تا حرام زاده ها بتوانند به راحتی به سمت حرم بیایند.

,

 

,

وی تصریح کرد:  بعد از مدتی فکر کردن نه تنها با رفتن همسرم موافقت کردم بلکه برای رسیدن به تصمیمش تشویقش کردم و همسرم می گفت من با خیال راحت به این سفر می روم و مطمئن هستم که توان تربیت فرزندانمان را به نحو احسنت داری.

,

 

,

آراز سسی: نخواستید مانع رفتن همسرتان شوید؟

, آراز سسی: نخواستید مانع رفتن همسرتان شوید؟,

 

,

همسر مدافع حرم: واقعیت این است که هر همسری از دوری و یا نبودن همسرش در کنار خودش احساس خوبی ندارد و بنده هم دلهره و نگرانی خاصی از رفتن ایشان داشته و حتی گاهی گلایه می کردم تا اینکه مستند شهید برونسی و نیرویش را که در شرف ازدواج بود را دیدم.

,

 

,

وی تصریح کرد: با این مستند تلنگرهایی به من خورد و از آن روز حس عجیبی داشته و تبدیل شده بودم به مشوق همسرم برای رفتن، چیزی که خودم هم باورم نمی کردم.

,

 

,

آراز سسی: درک بچه ها در مورد رفتن پدرشان، جنگ در سوریه و مدافعین حرم چطور بود؟

, آراز سسی: درک بچه ها در مورد رفتن پدرشان، جنگ در سوریه و مدافعین حرم چطور بود؟,

 

,

همسر مدافع حرم: ابتدا برای رعایت حال بچه ها نگفتیم که ماموریت پدر دفاع از حرم ائمه اطهار است ولی بچه ها رفته رفته از صحبت های اطرافیانمان متوجه موضوع شدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: از وقتی متوجه شدند با دقت بیشتری حرف هایمان را در این موارد پیگیری کرده و هر موقع تلویزیون در مورد جنگ سوریه، شهداء حرم و مدافعین حرم برنامه داشت بادقت نگاه کرده و نگرانی و استرس شان را از سوال هایی که می پرسیدند درک می کردم.

,

 

,

آراز سسی: مسئولیت های همسر مدافع حرم چیست؟

, آراز سسی: مسئولیت های همسر مدافع حرم چیست؟,

 

,

همسر مدافع حرم: حس خاصی به آدم دست می دهد چرا که همسرم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)رفته و این برای اطرافیانم قابل احترام بود و عکس العمل های من می توانست ارزش جهاد همسرم را چندین برابر کرده و من هم در ثوابش شریک شوم.

,

 

,

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را بکار گرفته بودم تا در این قضیه زینب گونه رفتار کرده و از خود ضعف نشان ندهم.

,

 

,

آراز سسی: خداحافظی و آخرین وداعتان چگونه بود؟

, آراز سسی: خداحافظی و آخرین وداعتان چگونه بود؟,

 

,

همسر مدافع حرم: چون زمان رفتن دقیقا معلوم نبود تقریبا ۲ هفته کیف و کوله پشتی همسرم آماده بود تا اینکه دوستانشان برای اعزام آمدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در لحظات خداحافظی حسابی با بچه ها بازی کرده و چند عکس گرفتیم و برای اینکه ما را بیش از این در شرایط سخت نبینه سریع  سوار ماشین شده و دوستش حرکت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه