اخبار داغ

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

نبود شایسته سالاری و تخصص در انتخاب مدیران، باعث نارضایتی مردم استان شده

نبود شایسته سالاری و تخصص در انتخاب مدیران، باعث نارضایتی مردم استان شده
در نامه ای به وزیر کار آمده است: نبود شایسته سالاری و تخصص در انتخاب مدیران، عدم رعایت عدالت در تخصیص بودجه و عدم نظارت بر نهاد های ذی ربط این وزارت خانه باعث نارضایتی شدید مردم این استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد. در متن این نامه به مشکلات استان از جمله نرخ بالای بیکاری و عدم تخصص مدیران اشاره شده است. متن این نامه بدین شرح است:


برادر گرامی جناب آقای دکتر ربیعی


وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی


با سلام و احترام و آرزوی توفیقات روز افزون؛ احتراما به استحضار می رساند با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، ما دانشجویان بسیجی دانشگاه شهرکرد برآن شدیم تا در جهت پیشبرد اهداف و طرح های پیش بینی شده برای استان و رفع مشکلات بیکارترین استان کشور یعنی استان چهارمحال و بختیاری مطالبات خود را خدمتتان عرض کنیم.


شاید یکی از مهمترین عوامل در حل شدن مشکلات استان که مربوط به این وزارتخانه می باشد، اصلاح ساختاری این وزارت خانه است که از سه بخش بسیار مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است که این امر مانع از رسیدگی و نظارت صحیح بر قسمت های مختلف این وزارت خانه شده است.


با کمال تاسف نبود شایسته سالاری و تخصص در انتخاب مدیران، عدم رعایت عدالت در تخصیص بودجه و عدم نظارت بر نهاد های ذی ربط این وزارت خانه باعث نارضایتی شدید مردم این استان شده است.



استان چهارمحال و بختیاری با وجود داشتن پتانسیل های بسیار و نیروی انسانی متخصص، بیکارترین استان کشور است. متاسفانه تعطیلی و تعدیل نیروی کارخانه های استان و بعضا عدم اختصاص بیمه ی بیکاری گویای این امر است که شعار دولت مبنی بر حمایت از تولید و تکیه بر توان داخل، توهمی بیش نیست.


لذا از حضرتعالی دعوت می شود با حضور در دانشگاه شهرکرد به سوالات دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و بیدار جامعه پاسخگو باشید.



و من الله توفیق


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه