اخبار داغ

در استان قزوین صورت می‌گیرد؛

پرستاری بیش از 7500 همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس

پرستاری بیش از 7500 همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس
هم اکنون بیش از 6 هزار و 700 تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) که روز پرستار نامیده شده است، همسران جانباز را الگوهای مناسب برای پرستاران دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  ,
 
وی افزود: پرستاری همسران جانبازان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس اجر بزرگ و فراتر از اجر پرستاران در جامعه است. 

این مسئول با بیان اینکه همسران جانبازان پرستاری را از سیره و منش حضرت زینب(س) آموختند، اذعان کرد: آنها با تحمل سختی‌ها و دشواری‌های مستمر خود پناهگاه اصلی شوهرانشان در رفع مشکلات جسمی و روحی آنها هستند. 

حقایق‌پور اذعان کرد: جامعه ایثارگر بر وجود همسران جانباز افتخار می‌کند چرا که صبر و بردباری آنان منتقل‌کننده روحیه‌ی انقلابی و تداوم ایثار جانبازان است.
,
,
,
,
,
,
, ,

وی ضمن تشکر و قدردانی از پرستاران در شبکه‌های بهداشت و درمان گفت: این پرستاران با توجه به کهولت سنی والدین شهدا و بیماری‌های خاص جانبازان، تلاش ارزشمندی در جهت بهبود آنان دارند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: وظیفه خود می‌دانم از صبر و تلاش مضاعف پرستاران در شبکه‌های بهداشت و درمان در جهت بهبود بیماران ایثارگر تشکر و قدردانی کنم. 

وی از پرستاران شبکه‌های بهداشت و درمان درخواست کرد تا با الگوگیری از همسران جانبازان صبر و پایداری آنان را مد نظر گرفته و با تاسی به این یادگاران هشت سال دفاع مقدس نسبت به انجام وظایف انسانی خود تداوم بخشند. 

حقایق‌پور گفت: هم اکنون بیش از 6 هزار و 700 تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه