اخبار داغ

مسئول کمیته خادمان شهدای قزوین خبرداد:

اجرای طرح "سه‌شنبه‌های مهدوی" در قزوین

اجرای طرح "سه‌شنبه‌های مهدوی" در قزوین
مسئول کمیته خادمین شهدا استان از اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی با هدف معرفی الگوی صحیح انتظار در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه سیمیاری در گفت‌وگو با  صبح قزوین در خصوص هدف طرح سه‌شنبه‌های مهدوی که به تازگی در قزوین شکل گرفته است، اظهار کرد: سه شنبه‌های مهدوی یک جریان است، جریانی که با هدف معرفی الگوی انتظار در عصر ظهور شکل گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  ,


وی افزود: طرح سه شنبه‌های مهدوی یک تلنگر برای همه ما است تا یادآور شد در دنیای امروزی که درگیر روزمرگی شده‌ایم باید منتظر ظهور مولا و امام غائب خود باشیم. 

این مسئول در ادامه به برنامه‌های این طرح در آینده اشاره کرد و گفت: در راستای معرفی الگوی صحیح انتظار، برنامه‌هایی از جمله معرفی سبک زندگی مهدوی، بیداری اسلامی، طب اسلامی و اهداف فرهنگی و اجتماعی را در مسیر پیشرو خواهیم داشت. 

سیمیاری به اقدامات صورت گرفته در این مدت اشاره و بیان کرد: کمیته خادمین شهدا بیش از 300 خادم خانم عضو دارد که بخشی از این افراد در این امر مشارکت دارند و اقدامات شکل گرفته به همت این افراد است. 

وی قزوین افزود: تشکیل کمیته مهدویت شامل هیئت اندیشه ورز، هیئت فرهنگی و هیئت مدیریت نیروی انسانی است که با توجه به مناسبت‌ها و رویدادهای اجتماعی محتوای فرهنگی کار تعیین می‌شود. 

مسئول کمیته خادمین شهدا استان ادامه داد: تاکنون در حوزه‌های اجتماعی به موضوع خوشرویی تجدید عهد و پیمان جهت مقدمه‌سازی ظهور پرداخته شده است. 

سیمیاری با اشاره به گذشت یک ماه از آغاز این طرح تصریح کرد: حدود یک ماه از برگزاری این برنامه می‌گذرد اما بیش از 3 ماه کارتحقیقاتی و میدانی برای شروع برنامه انجام شده است و یک جمع 50 نفره در اجرای این برنامه فعالیت دارند. 

وی به برنامه‌های پیشرو اشاره و اظهار کرد: طی هفته‌های آینده در نظر داریم با کمک سایر نهادهای فرهنگی، حوزوی، اجتماعی کار را گسترش دهیم تا این جریان با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و حرکت فرهنگی تاثیرگذاری بین آحاد مردم جامعه باشد. 

مسئول کمیته خادمین شهدا استان قزوین اضافه کرد: در همین خصوص در نظر داریم که ایستگاه کودک، ایستگاه سبک زندگی مهدوی، ایستگاه سلامت را در هفته‌های پیش رو به مجموعه اضافه کنیم و در هفته‌ها و ماه‌های آتی برنامه‌های دیگری نیز اضافه خواهد شد. 

سیمیاری با اشاره به میزان تاثیرگذاری این طرح، بیان کرد: برنامه ای که به نام اهل بیت شکل بگیرد با عنایت خاصه ایشان مورد توجه قرار می گیرد، این برنامه نیز تاثیر بسیار زیادی بین مردم شهر داشته و با شوق و اشتیاق بسیاری از سمت مردم مواجه گردیده که ما را بیش از پیش به ادامه این راه و برگزاری هرچه بهتر این برنامه ترغیب می‌کند. 

وی در خاتمه به معرفی کانال‌های ارتباطی این طرح اشاره کرد و گفت: به منظور معرفی برنامه‌های طرح سه شنبه‌های مهدوی گروه تلگرامی [email protected] و صفحه ایستاگرامی 3shanbemahdavi تشکیل شده که اخبار و تصاویر برنامه در این صفحات منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, [email protected],
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه