اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار قزوین:

تملک 50 درصد از اراضی طرح"امامزاده حسین(ع)" باقی مانده است

تملک 50 درصد از اراضی طرح"امامزاده حسین(ع)" باقی مانده است
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: بیش از 50 درصد زمین‌های اطراف امامزاده حسین(ع) برای اجرای این طرح تملک شده اند و باید به تملک باقی زمین‌های مورد نظر نیز شتاب داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع) قزوین اظهار کرد: دستگاه‌های متولی اجرای این پروژه شامل ادارات کل اوقاف و امورخیریه، راه و شهرسازی و شهرداری باید تعهدات خود را نسبت به این طرح فرهنگی و عمرانی اجرا کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: اجرای این طرح بدون شک بخش مهمی از نیازهای فرهنگی و معنوی شهروندان قزوینی را رفع می‌کند و همچنین به رونق گردشگری مذهبی در استان کمک خواهد کرد.

این مسئول اذعان کرد: ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) از بزرگترین طرح‌های عمرانی و فرهنگی استان است که باید در اجرا و تکمیل آن شتاب داده شود. 

فرخزاد با اشاره به اینکه ساخت زائرسرا، درمانگاه و پارکینگ در این طرح گنجانده شده، گفت: اجرای این طرح باید مطابق با زمان بندی و مرحله به مرحله جلو برود. 
,
,
,
,
,
,
, ,

وی با بیان اینکه این طرح به حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین نیز در اجرای این طرح بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. 

فرخزاد با بیان اینکه تاخیر در اجرای این طرح هزینه‌های دستگاه‌های متولی را بالا می‌برد، عنوان کرد: 134 پلاک مسکونی از 230 پلاک برای این طرح تملک شده است.
 
وی یاداور شد: بیش از 50 درصد زمین‌های اطراف امامزاده حسین(ع) برای اجرای این طرح تملک شده اند و باید به تملک باقی زمین‌های مورد نظر نیز شتاب داده شود.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه