اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین:

برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی مناسب برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است

برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی مناسب برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و یک‌هزار شهید خمین گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی، الگوگیری از شهدا و برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای دستیابی به آرمان های انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز؛ سرهنگ علیرضا براتعلی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و یک‌هزار شهید خمین گفت: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که همیشه بر اجرای آن تأکید داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خمین نیوز,

وی اظهار کرد: ایشان همیشه در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری چنین مراسمی، بر هر چه بهتر برگزار کردن مراسم برای شهدا تأکید می‌کنند، به طوری که بتوان از گنجینه دفاع مقدس، دستاوردها را استخراج و به نسل‌های آینده انتقال داد.

,

براتعلی ادامه داد: با توجه به تهاجمات و مشکلات فرهنگی و همچنین دور شدن از سبک زندگی اسلامی، بهترین راه برای فعالیت و پیشرفت در این عرصه، ادامه راه شهدا و برگزاری یادواره شهدا است که این امر مسئولیت را برای همه سنگین‌تر می‌کند.

,

وی بیان کرد: باید بتوانیم با برگزاری هرچه بهتر یادواره‌ها و گرامیداشت یاد شهدا و استفاده از چنین ظرفیتی، به اهداف انقلاب برسیم.

,

براتعلی با اشاره به برگزاری کنگره شش هزار شهید استان مرکزی گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی به یاد شهدا، برگزاری یادواره یک هزار شهید شهرستان خمین، برگزاری یادواره شهدا در مناطق محروم، ساخت نمادهای دفاع مقدس در شهر و دیگر موارد، از جمله برنامه‌ها برای آماده‌سازی برگزاری یادواره شهدای استان است که البته چنین برنامه‌هایی در دیگر شهرها نیز ابلاغ شده است.

,

وی همچنین به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج خمین اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۵۵ سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری ۲۵ یادواره، برگزاری ۲۵ برنامه و مسابقات ورزشی به یاد شهدا، برگزاری ۵ نمایشگاه فرهنگی و همچنین جمع‌آوری برخی از آثار و اسناد شهدا، انجام شده است.

,

یادواره شهدا بهترین فرصت برای تکریم و تعظیم شهدای اسلام است

, یادواره شهدا بهترین فرصت برای تکریم و تعظیم شهدای اسلام است, یادواره شهدا بهترین فرصت برای تکریم و تعظیم شهدای اسلام است,

سید مهدی ساداتی، فرماندار خمین نیز در این جلسه با اشاره برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره شهدا بهترین فرصت برای تکریم و تعظیم شهدای اسلام است، تا بتوان دینی که به گردن شهدا داریم، را ادا کنیم.

,

وی افزود: مردم همیشه ارادت خود را با حضور پرشور خود در یادواره‌ها به شهدا نشان داده‌ند و این وظیفه ما است تا این یادواره‌ها را با شکوه بیشتر و بهتری برگزار کنیم.

,

ساداتی اظهار کرد: مردم با شرکت در یادواره‌ها نشان داده‌اند که همیشه پایبند خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند و هیچ چیزی نمی‌تواند آنها را از این مسیر خارج کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه