اخبار داغ

معاون فرماندار آران و بیدگل:

دهه فجر فرصتی برای بررسی عملکرد ادارات آران و بیدگل/ مسئولان بستری برای نقد خود فراهم آورند

دهه فجر فرصتی برای بررسی عملکرد ادارات آران و بیدگل/ مسئولان بستری برای نقد خود فراهم آورند
معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: دهه فجر فرصتی برای بررسی عملکرد و کارهای ادارات شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران به میزبانی کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر آران و بیدگل پیش از ظهر امروز در فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

علی محمد یوسفیان، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، مردمی و خودجوش بود و از رهبری عالی و الهی امام خمینی(ره) بهره می برد، به همین خاطر در بین انقلاب های دنیا نمونه و یکتاست.

,

معاون فرماندار آران و بیدگل نقش روابط عمومی ها را در انتشار اخبار مهم ادارات مختلف مهم برشمرد و اضافه کرد: روابط عمومی ها در تعاملات بین سازمانی و هم افزایی فراسازمانی سهیم هستند.

,

یوسفیان تصریح کرد: مسئولان علاوه در کنار احترام به حق مردم برای دسترسی به اطلاعات، بستری برای نقد خود فراهم آورند.

,

وی مسئولان روابط عمومی ادارات را به سعه صدر و شفافیت در اطلاع رسانی دعوت کرد و گفت: همه باید بدون توجه به دولتی که مسئول است به سیاست های نظام مقدس اسلامی عمل کنند و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

,

یوسفیان فعالیت مناسب روابط عمومی ها را عامل ارتقاء فعالیت ادارات خواند و عنوان کرد: اگر اخبار ادارات درست منعکس شود، اعتماد اجتماعی مناسبی در شهرستان شکل می گیرد.

,

وی با بیان این که در تحقیقی اعتماد اجتماعی به ادارات شهرستان بالای 50 درصد ارزیابی شده است، خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با مردم و جلب اعتماد آنان دیدگاه مردم نسبت به ادارات را ارتقا می دهد.

,

معاون فرماندار ارتباط روابط عمومی ها با یکدیگر را ضعیف توصیف کرد و ادامه داد: دهه فجر فرصتی برای بررسی عملکرد ادارات شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه