اخبار داغ

مسئول مرکز نیکوکاری شهر بهار خبر داد:

کمک 155 میلیون تومانی خیرین بهاری در مراسم جشن گلریزان مرکز نیکوکاری

کمک 155 میلیون تومانی خیرین بهاری در مراسم جشن گلریزان مرکز نیکوکاری
مسئول مرکز نیکوکاری شهر بهار از کمک 155 میلیون تومانی خیرین بهاری به مرکز نیکوکاری در جشن گلریزان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، صبح  امروز مراسم جشن گلریزان همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در مسجد ابوالفضل شهر بهار برگزار شد. در این مراسم تعدادی از مردم و خیرین شهر حضور داشته و کمک های خود را به این مرکز اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

جواد یونسی مسئول مرکز نیکوکاری شهر بهار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: این جشن گلریزان به همت مرکز نیکوکاری و با دعوت از خیرین و عموم مردم  و با هدف جذب کمک خیرین برای مصارف امور نیازمندان برگزار شد.

,

یونسی مصارف کمک های جمع آوری شده در این جشن را تهیه جهیزیه، کمک های فرهنگی ، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، تهیه سبد کالا، کمک هزینه درمان  بیماران و خدمت رسانی به نیازمندان عنوان کرد.

,

وی همچنین گفت: با اینکه 3 سال بیشتر از قدمت این مرکز نیکوکاری نمی گذرد این دومین جشن گلریزانی است که در طی این سه سال برگزار می شود.

,

, ,

یونسی ادامه داد: سال گذشته نیز مراسم جشن گلریزان در کانون میعاد بهار با دعوت از خیرین شهر برگزار شد که در آن جمعا مبلغ 23 میلیون تومان جمع آوری شده و در مصارف خیریه و کمک به نیازمندان هزینه شد.

,

وی  میزان کمک های جمع آوری شده در این جشن گلریزان را 155 میلیون تومان بیان کرد و گفت: در جشن گلریزان مبلغ 5 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شد و همچنین یک قطعه زمین 340 متری به ارزش 150 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان اهدا شد.

,

یونسی همچنین در مورد کمک های خیرین به این مرکز در سال 96 گفت: میزان کمک های نقدی خیرین به این مرکز در سال 96 مبلغ 18 میلیون تومان و کمک های غیر نقدی  300 میلیون تومان بوده است.

,

وی اظهار امیدواری کرد که با نزدیک شدن به ایام عید هر چه سریعتر بتوانند این کمک ها را به دست نیازمندان واقعی شهر برسانند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه