اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خبر داد؛

اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: ۱۶۰ دانش‌آموز پسر ساوجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا از نزدیک ضمن درک شرایط رزمندگان را در دوران دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، با تاکید بر لزوم آشنایی نسل آینده ساز کشور با فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ۱۶۰ دانش‌آموز پسر هنرستان‌های ساوه، صبح امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی با اشاره به برنامه‌های این سفر معنوی افزود: دانش آموزان به مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و علاوه بر حضور در یادمان عملیات والفجر ۸، شلمچه و هویزه در برنامه‌های زیارتی و جلسات خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس از زبان رزمندگان و جانبازان شرکت می‌کنند.

,

رسولی فرمانده سپاه ساوه

, رسولی فرمانده سپاه ساوه,

فرهنگ ایرانی اسلامی مانع از فتنه سازی دشمنان می‌شود

,

رسولی بیان کرد: آشنایی با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت به‌عنوان اهداف اصلی راهیان نور مانع از تهاجم فرهنگی دشمنان، آشوب و اغتشاش در کشور می‌شود، همه مسئولان باید با عبرت‌گیری از فتنه‌های گذشته به ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی بپردازند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به تلاش دشمن برای حمله به اعتقادات و تضعیف روحیه معنوی در جوانان با ابزار جنگ نرم ‏افزود: در حال حاضر دشمن بیشترین هجمه فرهنگی خود را متوجه کشورمان کرده و از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای در کشور فتنه‌اگیزی می‌کند اما این مردم ما هستند که با بصیرت خود مقابل آنان ایستاده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه