اخبار داغ

سرپرست فرمانداری در شورای اداری شهرستان البرز:

کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب در بازار وجود دارد/ اغتشاشات نتیجه سیاه نمایی و انتقادات نابجا برخی افراد بود

کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب در بازار وجود دارد/ اغتشاشات نتیجه سیاه نمایی و انتقادات نابجا برخی افراد بود
سرپرست فرمانداری در شورای اداری شهرستان البرزگفت :اغتشاشات نتیجه سیاه‌نمایی‌ها و تند روی‌ها و انتقادات نابجای برخی افراد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای البرز، نصیری در جلسه اداری شهرستان  ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان البرز برگزارشد،اظهار کرد:در بازار رونق وجود داشته و مردم در حال خرید و فروش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی با بیان اینکه ما منکر مشکلات گرانی و بیکاری در جامعه نمی شویم افزود: این مشکلات به اندازه‌ای که برخی از افراد در حال بزرگ نمایی آن هستن وجود ندارد.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با اشاره به قیمت کالا و اجناس موجود در بازار گفت: کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه حامل‌های انرژی مردم در این چند سال اخیر گران نشده است ادامه داد: دشمنان از راههای نفوذ مردم را مشغول و گمراه کرده و باعث به وجود آمدن اغتشاشات اخیر درکشور شدند.
نصیری عنوان کرد: مسئولان باید هوشیار بوده چرا که این نظام متعلق به مردم و مسئولان است و نباید اجازه داد افرادی در خارج از کشور از طریق شبکه‌های ضدانقلابی و جاسوسی کشور را اداره کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: دولت متعلق به این نظام بوده و همگان بایستی از آن حمایت کرده تا دشمنان این نظام اجازه نفوذ و دخالت را به خود ندهند.
نصیری بیان کرد: اغتشاشات نتیجه سیاه‌نمایی‌ها و تند روی‌ها و انتقادات نابجای برخی افراد بود.
وی اضافه کرد: اتحاد بین مسئولان و مردم از لازمه‌های این جامعه بوده و امروزه روزی نیست که کسی بخواهد آب در آسیاب دشمن بریزد و بین مردم جامعه تفرقه ایجاد کند.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز تصریح کرد: اگر بخواهیم معضل بیکاری را در جامعه حل کنیم بایستی سطح توقعات افراد جویای کار را پایین آورده و همگی به دنبال میز اداری و حقوق دولتی نباشند چرا که در این صورت نه تنها این دولت بلکه هر دولت دیگری نیز نمی تواند سطح توقعات افراد جویای کار را بر آورده کند .
وی با بیان اینکه با کارمند شدن و دفتر و دستک امکان مقابله با بیکاری وجود ندارد بیان کرد: مسئولان باید راههای مختلف اشتغال را در نظر بگیرند.
نصیری با اشاره به اینکه سرمایه گذاری یکی از راههای اشتغال زایی است، گفت : سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اشتغال به ویژه حوزه کشاورزی معضلات و مشکلات اشتغال را برطرف می‌کند.
وی افزود: راه ایجاد اشتغال و رسیدن به ثروت تولید اشتغال می‌باشد که این مسئله در جامعه باید آموزش داده شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با بیان اینکه بایستی جلوی مشاغل انگلی در جامعه گرفته شود ادامه داد: این مشاغل سودی در جامعه نداشته و در پایان به اشتغال نیز منجر نمی شود و اشتغال را با بحران جدی‌تری مواجه می‌کند.
این مسئول عنوان کرد: در برخی از مشاغل، مشاغل انگلی به طور نا محسوس وجود دارد که باعث راند و فساد و رشوه شده و اشتغال سالم را به خطر می‌اندازد.
نصیری خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی راههای درست ایجاد اشتغال را در شهرستان پیدا و به مردم معرفی و آموزش داده شود.
وی با بیان اینکه تمام مسئولان وظیفه دارند که برای رفع مشکل بیکاری قدم بردارند تاکید کرد: اتحاد و همکاری مسئولان در رفع مشکل بیکاری مردم نقش به سزایی دارد.
انتهای پیام /

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه