اخبار داغ

مدیرکل دادگستری هرمزگان:

دفاتر خدمات الکترونیک ورودگاه به دستگاه قضا/ قاچاق مواد مخدر خط قرمز دستگاه قضایی است

دفاتر خدمات الکترونیک ورودگاه به دستگاه قضا/ قاچاق مواد مخدر خط قرمز دستگاه قضایی است
مدیرکل دادگستری هرمزگان با اشاره به افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در پارسیان، گفت: دفاتر خدمات الکترونیک ورودگاه به دستگاه قضاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی به همراه ساختمان جدید دادسرای با حضور مدیرکل دادگستری هرمزگان و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

حجت الاسلام اکبری، مدیرکل دادگستری هرمزگان در آئین افتتاح این پروژه ها، هدف از تأسیس و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را تسهیل امور مردم دانست و اظهار کرد: شهروندان پارسیانی به جای اینکه از این شهرستان به مرکز استان جهت دادخواست تجدید نظر خواهی و امورات دیگر، سفر کنند، می توانند با مراجعه به این دفتر، امورات خود را پیگیری نمایند.

,

 

,

حجت الاسلام اکبری، ابلاغ الکنرونیکی را از دیگر خدمات این دفاتر خواند و گفت: ابلاغ اصل مهمی در دادرسی است و اگر ابلاغ درست و به موقع صورت نگیرد، موجبات تشکیل دادگاه فراهم نمی شود که می توان دفتر خدمات الکترونیک قضایی را ورودگاه دستگاه قضا دانست.

,

 

,

وی، عنوان کرد: الکترونیکی شدن ابلاغ، کمک شایانی جهت رفع اطاله دادرسی و سرعت در رسیدگی و دقت در ابلاغ می نماید و می توان از طریق ثبت نام در سامانه ثنا، به عنوان شاهد، متشاکی و...و یا در هرجایگاهی، به جای اینکه مأمورین نیروی انتظامی به درب منزل مراجعه کنند از طریق این سامانه این افراد را مطلع می نمایند.

,

 

,

مدیرکل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه کارقضا کار بسیار و مهم و خطیری است، تصریح کرد: کار قضایی منصب و جایگاه والایی را می طلبد که جایگاه جلوس قاضی وکارمندان آن، باید جای مناسبی باشد که به نوعی تکریم واحترام به ارباب رجوع محسوب می شود.

,

 

,

حجت الاسلام اکبری افزود: اتحاد و همدلی مسئولان، زمینه آسایش شهروندان و سلب آسایش از مخلان امنیت را فراهم می کند که دستگاه قضایی با رعایت عدالت با هرگونه اخلال در امنیت برخورد خواهد کرد.

,

 

,

وی، قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و عنوان کرد: قاچاق را هیچ کس پسندیده نمی داند و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ستاد پیگیری این سیاست ها را دنبال می کنیم که از محورهای مهم آن مبارزه با قاچاق مواد مخدر وکالاست.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه