اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول:

کشمکش در شوراهای امروز حاصل نادیده گرفتن شورای دانش آموزی در گذشته است

کشمکش در شوراهای امروز حاصل نادیده گرفتن شورای دانش آموزی در گذشته است
رییس شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول شورای دانش آموزی را زمینه ساز ارتقاء کیفیت مدیریت مشارکتی در جامعه دانست و گفت: کشمکش های موجود در شوراهای امروز حاصل نادیده گرفتن شورای دانش آموزی در گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل پاکدامن در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: بسیاری از کشمکش ها و کنش های موجود در شوراهای فعلی، حاصل نبودن تفکر شورایی در میان اعضای این شوراهاست، که آموزش فرهنگ مشارکت در مدارس، در آینده می تواند مانع وقوع بسیاری از این مشکلات شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین نامه,

وی با تاکید بر اینکه برای تغییر به سمت خوبی ها باید از دوران مدرسه آغاز کنیم، اظهار کرد:  آنچه در مدرسه صرف آموزش و تربیت دانش آموزان می شود، هزینه  نیست، بلکه سرمایه گذاری برای آینده است. 

,

پاکدامن با بیان اینکه عضویت در شوراهای مدارس زمینه ساز حضور دانش آموزان در شوراهای مختلف کشور است، تصریح کرد: شورای دانش آموزی زمینه ساز ارتقاء کیفیت مدیریت مشارکتی در جامعه است.

,

وی افزود: امروز مشکلات اجتماعی زیادی در جامعه وجود دارد که می توانیم این مشکلات را با آموزش سبک درست زندگی و مهارت های اجتماعی در مدرسه حل کنیم. 

,

پاکدامن با بیان اینکه دانش آموزان در شورای مدرسه تکنیک مساله یابی و حل مساله را با کمک اهل فن می آموزند، تاکید کرد: دانش آموزان در شورای مدرسه، مهارت خوب فکرکردن و توانایی استفاده از توانایی ها را می آموزند. 

,

رییس شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول با اشار به اهمیت شورا در دین اسلام گفت: بسیاری از مشکلات امروز ما در جامعه نتیجه رفتار ماست و این رفتار نیز با نگرش ما تغییرمی کند که بخشی از این تغییرات در کرسی های شورای دانش آموزی و دانشجویی ایجاد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه