اخبار داغ

یادواره شهید دانش‌آموز «حمیدرضا کمیجانی» برگزار شد+تصاویر

یادواره شهید دانش‌آموز «حمیدرضا کمیجانی» برگزار شد+تصاویر
یادواره شهید دانش‌آموز «شهید حمیدرضا کمیجانی» با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در آموزشگاه ۱۷ شهریور کمیجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ه نقل از سلام کمیجان، ظهر امروز همزمان با سالگرد شهادت دانش آموز شهید «حمیدرضا کمیجانی» یادواره این شهید بزرگوار در « آموزشگاه ۱۷ شهریور» شهر کمیجان با حضور دانش آموزان و مسئولان و خانواده این شهید برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسئولان، خاطره‌گویی همرزمان شهید، اجرای گروه سرود و ارائه مقاله توسط یکی از دانش‌آموزان، از مادر این شهید دانش‌آموز تقدیر شد.

,

, ,

«شهید حمیدرضا کمیجانی» در چهارم فروردین ماه سال ۴۷ در شهرستان کمیجان در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا مقطع  دبیرستان در کمیجان به پایان رساند و برای ادامه تحصیل در رشته علوم کشاورزی به دانش‌سرای علوم کشاورزی کرج نقل مکان کرد.

,

از صفات این شهید بزرگوار می‌توان به حسن خلق و مسئولیت پذیری وی اشاره کرد، انسان آزاده‌ای که برای هزینه تحصیل و گذران زندگی به سختی کار می‌کرد و زحمت می‌کشید.

,

شهید کمیجانی علاوه بر کار و تلاش و تحصیلات، در فعالیت‌های دینی و اجتماعی نیز پویا، و یکی از اعضای فعال پایگاه بسیج دانش‌سرای کرج بود.

,

«شهید حمیدرضا کمیجانی» در عملیات کربلای ۵ در شلمچه و در تاریخ سوم بهمن‌ماه ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

,

بخشی از وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا کمیجانی»

, بخشی از وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا کمیجانی», بخشی از وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا کمیجانی»,

بسمه تعالی

,

خدایا تو شاهد باش که من هدفی جز تو و مقصودی جز راهی که تو خودت توسط پیامبر اکرم (ص) و امامان معصومت به من نشان داده‌ای ندارم و عشقی جز شهادت در راه تو ندارم. امیدم به توست و غیر تو پناهگاهی ندارم!

,

هر چند بنده‌ای معصیت‌کارم و بار گناهانم بر دوشم سنگینی می‌کند، ولی از درگاه لطف و کرمت ناامید نیستم و به فضل و کرمت چشم دوخته‌ام. امیدی را که خودت به من ارزانی داشته‌ای تقدیمت می‌کنم!

,

جوانان ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و پیش از آن که مرگ دامن‌گیرشان شود از خط سرخ شهادت استقبال کنند. شهدا علم و پرچم اسلام را تا لحظه مرگ بالای دست‌ نگه داشته‌اند و ای برادران نگذارید که این پرچم بر زمین افتد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه