اخبار داغ

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران:

فرهنگ شهادت به عنوان افتخاری ملی محسوب شود

فرهنگ شهادت به عنوان افتخاری ملی محسوب شود
مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را ایجاد مهندسی فرهنگی دانست و افزود: باید به واسطه این شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کالبد فرهنگ استان جا انداخته شود تا به عنوان افتخاری ملی محسوب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ صبح امروز همه ی مسئولین حاضر در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید داشتند و دستورالعمل هایی را مصوب کردند که بر این امر مهم تاکید داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وقتی محمد ناصر نیک‌بخت استاندار همدان بیان کرد که جمعیت استان یک و نیم درصد از کل کشور است و شاهد آنیم که 3 درصد از جمعیت شهدا و ایثارگران و جانبازان کشور از استان ما برخواسته‌اند سوالی پیش آمد که چرا با این وجود آموزش و پرورش ما اقدام برممنوع کردن دیدار از جانبازان و حضور دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول و دوم دبستان در گلزار شهدا میکند؟

,

 

,

وقتی در این خصوص از استاندار محترم نظر خواستیم وی با بیان اینکه از این موضوع، اطلاع ندارد گفت: من از اصل مطلب اطلاعی ندارم و آن را تایید نمیکنم اما این موضوع نیاز به بررسی دارد.

,

 

,

قطعا استانداری که انجام هرکاری برای ایثارگران و خانواده شهدا را وظیفه همگان میداند و اعتقاد دارد که باید روح و روان خود را به خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا آغشته کنیم نخواهد گذاشت این دستورالعمل آموزش و پرورش عملی شود.

,

 

,

وقتی استاندار 50 درصد هزینه چاپ کتب وصیت نامه شهدا را تقبل میکند قطعا نخواهد گذاشت تا دانش آموزان امروز که در آینده مسولین این جامعه خواهند شد از راه و روش شهدا دور شوند با این حال همگی ما باید منتظر باشیم تا استاندار از اصل موضوع اطلاعاتی کسب کرده و اقدام مناسبی در جهت این موضوع انجام دهند.

,

 

,

*مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران: فرهنگ شهادت به عنوان افتخاری ملی محسوب شود

, *مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران: فرهنگ شهادت به عنوان افتخاری ملی محسوب شود, *مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران: فرهنگ شهادت به عنوان افتخاری ملی محسوب شود,

در ادامه این جلسه دکتر غلامرضا یاوند عباسی، مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با یادآور شدن اینکه شورا باید بتواند دغدغه ترویج فرهنگی ایثار و شهادت را در میان مسئولین و سپس در میان مردم به خوبی جا بیاندازد و دغدغه‌مند کند گفت: تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی در این حوزه هر یک جایگاه خاص خود را دارند و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

,

 

,

وی علت اصلی تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را  ایجاد مهندسی فرهنگی دانست و افزود: باید به واسطه این شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کالبد فرهنگ استان جا انداخته شود تا به عنوان افتخاری ملی محسوب شود.

,

 

,

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در پایان این جلسه از مدیران و فرماندارانی که در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری داشتند تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه