اخبار داغ

جشن میلاد حضرت زینب(س) در خیریه آبشار عاطفه های رابر برگزارشد

جشن میلاد حضرت زینب(س) در خیریه آبشار عاطفه های رابر برگزارشد
خیریه آبشار عاطفه های رابربا برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) ۷۰ سبد کالا و ۲۵ کارت هدیه ۵۰ هزارتومانی بین نیازمندان توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رابر؛ خیریه آبشار عاطفه های رابر به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها ) در این روز با تجلیل از مهر جویان  و مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدای بسته های سبد کالا، کارت هدیه  و جوایزی به نام های  زینب این روز را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح رابر,

امام جمعه رابر در این مراسم، با تاکید بر انتخاب نام نیک بر فرزندان و با سفارش به صبر و مدیریت حضرت زینب (سلام الله علیها) به عنوان الگوی آسمانی در زندگی را یادآور شد.

,

هدی سادات حسینی در این مراسم گفت: خیریه آبشار عاطفه ها ۴ ماهه که شکل گرفته است  این نهاد مردمی با جذب کمک های مردمی شهرستانی و استانی  مشفول خدمت رسانی است.

,

هاجر میرزایی نیز از اهدای ۲۵کارت هدیه ۵۰هزار تومانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مهرجویان این نهاد مردمی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خبر داد.

,

گفتنی است در این مراسم امام جمعه شهرستان، مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره)رابر،  بخشدار مرکزی و کارشناسان و مشاور امور بانوان فرمانداری حضور داشتند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه