اخبار داغ

در جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز مطرح شد؛

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار ندارد

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار ندارد
ظهر امروز جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونت سیاسی امنیتی، مدیر کل صدا و سیما استان و جمعی از مسئولین در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که در تاخیر استاندار در ابتدای این جلسه به اولین حاشیه آن تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ ظهر امروز جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونت سیاسی امنیتی، مدیر کل صدا و سیما استان و جمعی از مسئولین در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

خوان پایه در این جلسه با اشاره به قاچاق کالا گفت: چهار کالا در اجرای طرح مبارزه با قاچاق  کالا در نظر گرفته ایم.

,

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه

, راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه, راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه,

وی افزود: اگر کسی بخواهد فرآورده های دامی را حمل و نقل کند باید به سامانه اداره حمل و نقل مراجعه کند و برای بارنامه خود اقدام نماید و ظرف 48 ساعت می تواند نسبت به انجام فرآیند این بارنامه اقدام کند و با دو راهکار حضوری و تلفنی می تواند نسبت به انجام امور محوله بارنامه برای وی صادر گردد و سامانه این اداره بصورت آنلاین است.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: نرم افزار جوری طراحی شده که گواهی بار بدون مجوز بهداشتی صادر نمی شود.

,

دسترسی اینترنتی مردم به اطلاعات بازرگانی

, دسترسی اینترنتی مردم به اطلاعات بازرگانی, دسترسی اینترنتی مردم به اطلاعات بازرگانی,

در ادامه ایلخانی رییس اداره بازرگانی گفت: ویژگی های سامانه انبار بازرگانی دسترسی اینترنتی مردم به اطلاعات مورد نظر است.

,

وی افزود: اقداماتی که انجام داده ایم واحدهای کشاورزی 108 مورد است و 1246 انبار ثبت شده در استان داریم و واحد انبارهای خرده فروشی 506 مورد داریم.

,

گمرک استان انبار ندارد

, گمرک استان انبار ندارد, گمرک استان انبار ندارد,

مدیر کل گمرک استان تصریح کرد: گمرک استان در سال 85 با دونفر شروع به کار کرد که در عرصه مختلف انجام وظیفه نمود و در حال حاضر گمرک استان انبار ندارد.

,

استاندار خطاب به مدیر کل گمرک گفت: مگر ماشین بدون لاستیک هم حرکت می کند!

,

در ادامه مدیر کل گمرک بیان کرد: دلایل کاهش صادرات استان؛ سیمان یاسوج و بهنوش گچساران قبلا از طریق گمرک صادر می کردند که به دلیل رقابت پذیر بودن این شرکت ها با شرکت های دیگر موجب کاهش صادرات استان گردیده است.

,

وی افزود: گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک متر زمین از خودش هم ندارد که نسبت به مقایسه با استان های همجوار از لحاظ مسایل زیرساختی و انبار در رده پایین تری قرار دارد.

,

ایلخانی پور تصریح کرد: تنها شرکتی که بازده سود صادراتی داشته است شرکت آسه یاسوج است.

,

وی بیان کرد: سامانه پنجره فرامرزی و تجارت برای گمرک ایجاد کرده ایم که تجهیزات وارداتی و صادراتی طبق این سامانه ها صورت می پذیرد و سامانه جامع امور گمرکی در این سازمان ایجاد شده است که بصورت الکترونیکی کار می کند.

,

استاندار: صادرات 30 برابری چهارمحال و بختیاری نشانه کم کاری ماست

, استاندار: صادرات 30 برابری چهارمحال و بختیاری نشانه کم کاری ماست, استاندار: صادرات 30 برابری چهارمحال و بختیاری نشانه کم کاری ماست,

استاندار خطاب به مدیر کل گمرک گفت: همین هفته باید در شهرک صنعتی اجاره کنید و صاحب آن را پیدا کنید تا من خودم برایتان اجاره کنم، من باید بیایم کارهای شما را انجام بدهم.

,

احمدی تصریح کرد: وقتی چهارمحال و بختیاری 30 برابر ما صادرات دارد یعنی اینکه یه جایی از کار ما بیش از انتظار طول می کشد. 

,

وی افزود: نکته قابل عرض از این به بعد هیچ حوزه ای با حوزه دیگر فرق ندارد و نظم در اولویت است.

,

استاندار با بیان اینکه نکته دوم که بخش صادرات است ، گفت: اینکه قاچاق از مبادی غیرمجاز وارد می شود و اینکه  کل صادرات ما از واردات کمتر است نشان دهنده ضعف مدیریتی است.

,

وی ابراز داشت: نکته سوم اینکه با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز،  تنظیم بازار مهم است اینکه کنترل بازار را مدیریت کنیم و با حضور دستگاههای مختلف و متولی از انبار کالا و قاچاق جلوگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه