اخبار داغ

نماینده مردم شادگان :

امیدواریم کلانتری دیگر به خوزستان نیاید/سفرهای متعدد و بدون نتیجه برای مردم خوزستان درد بیشتری به همراه دارد

امیدواریم کلانتری دیگر به خوزستان نیاید/سفرهای متعدد و بدون نتیجه برای مردم خوزستان درد بیشتری به همراه دارد
نماینده مردم شادگان گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برنامه‌اش برای مقابله با گرد و غبار را اعلام کند و اگر کلانتری همان نظرات قبلی خود درباره انتقال آب را دارد بگوید که این ریزگردها ناشی از چیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با رهیاب در اهواز، با اشاره به سفر امروز رئیس سامان حفاظت از محیط زیست به خوزستان اظهار کرد: کلانتری بهتر است به جایی برود که نظر قبلی خودشان مبنی بر انکه خوزستان آب مازاد دارد، بازگردد تا نظریات خودش را اصلاح کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی افزود: این ریزگردها و غبار امروز خوزستان ناشی از چیست؟ رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست عامل اصلی وجود ریزگردها را اعلام کند و بگوید نظرش درباره پروژه‌های انتقال آب چیست.
,
 
,
نماینده مردم شادگان در مجلس عنوان کرد: سفرهای متعدد و بدون نتیجه برای مردم خوزستان درد بیشتری به همراه دارد؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برنامه‌اش برای مقابله با گرد و غبار را اعلام کند و اگر کلانتری همان نظرات قبلی خود درباره انتقال آب را دارد بگوید که این ریزگردها ناشی از چیست.
,
 
,
 
,
ناصری نژاد مهاجرت و افزایش بیکاری در خوزستان را از نتایج تکرار پدیده ریزگردها دانست و بیان کرد: با سفر کلانتری به خوزستان مخالف هستم و امیدواریم دیگر به خوزستان نیاید چرا که عمل و نظر وی متفاوت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه