اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز:

پیگیر موضوع جمع‌آوری تصاویر شهدا از خیابان‌های تبریز خواهم بود

پیگیر موضوع جمع‌آوری تصاویر شهدا از خیابان‌های تبریز خواهم بود
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز، با انتقاد از اینکه در روزهای اخیر برخی از تصاویر شهدای گران‌قدر از خیابان‌ها و معابر شهری جمع‌آوری‌شده است، گفت: قطعاً پیگیری‌های لازم را از طریق شهرداری تبریز و شورای شهر انجام خواهم داد تا مشخص شود علت این اتفاق چه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آجودان زاده در گفت‌وگو با تبریزبیدار با اشاره به جایگاه والای شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و با عروج ملکوتی خود باعث شدند تا ما با زندگی در سایه پربرکت حکومت اسلامی، جامعه‌ای منتظر را برای ظهور امام زمان (عج) آماده‌سازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار ,


وی افزود: آنها با شهامت و توکلی بی‌مثال در راه اسلام و پاسداری از وطن در مقابل دشمن ایستادند و با نثار جان خود موجب پایداری اسلام و جمهوری اسلامی ایران شدند.

عضو شورای شهر تبریز، با اشاره به اینکه آرمان‌های شهدا و ارزش‌های تأثیرگذار در رفتار و کردار این عزیزان باید به نسل امروز انتقال یابد، گفت: نسل جوان این را بدانند که هر کس باید از خود شروع کند و با دور نگه‌داشتن نفس خود از هرگونه پلیدی، اهداف و وصایای شهدا را در اولویت برنامه‌های خود در زندگی روزمره قرار دهند.

وی با اشاره به انتظارات خانواده‌های شهدا از مسئولان، به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان فرموده‌اند که «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و مسئولان باید با توجه به این امر مهم، تمام تلاش خود را برای ادای دین به شهدا و پاسداشت خون آنان به‌کارگیرند.

آجودان زاده با انتقاد از اینکه در روزهای اخیر برخی از تصاویر شهدای گران‌قدر از خیابان‌ها و معابر شهری جمع‌آوری‌شده است، گفت: قطعاً پیگیری‌های لازم را از طریق شهرداری تبریز و شورای شهر انجام خواهم داد تا مشخص شود علت این اتفاق چه بوده است که در این رابطه برخی از بزرگان و خانواده های شهدا از این اتفاق ناراحت بوده اند.

وی افزود: بنده مفتخر هستم که از خانواده شهدا و فرزند شهید هستم، شهدای گران‌قدر انقلاب، الگوی جامعه ما هستند و باید هرچه در توان داریم نسبت به ترویج شخصیت ایشان همت بگذاریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه