اخبار داغ

سراب خبر گزارش می دهد

مراسم گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان شهید بهشتی قروه برگزار شد + تصاویر

مراسم گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان شهید بهشتی قروه برگزار شد + تصاویر
به مناسبت فرارسیدن روز پرستار ویژه برنامه ای امروز در بیمارستان شهید بهشتی قروه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، پیش از ظهر امروز و با حضور مسئولین شهرستان قروه مراسم گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

در این مراسم ابتدا امید محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه طی سخنانی با تبریک فرارسیدن روز پرستار به اهمیت شغل پرستاری اشاره نمود و گفت: بدون شک اگر عشق و علاقه پرستار به بیماران وجود نداشته باشد هیچ دستمزد و پاداشی نمی تواند پاسخگوی این تلاش شبانه روزی باشد .

,

, ,

وی با بیان اینکه پرستاران در حرفه خود با جان و دل خدمت رسانی می کنند افزود: ارزش هر کار و علمی به ارزش موضوع آن می‌باشد و آنچه که جزو وظایف پرستار عنوان شده از با ارزش‌ترین امور به حساب می‌آید.

,

محمدی از پرستاری به عنوان شغلی مقدس و ارزشمند یاد کرد و افزود: از نظر فرهنگ اسلامی اموری مانند حفظ حیات و احیاء، مراقبت از بیمار برای بازگشت سلامت و تلاش در جهت شفای بیماران و ارتقاء بهداشت عمومی از اعمال صالح اجتماعی محسوب می‌شود.

,

در ادامه این مراسم نیز حاجعلی اوجی معاون فرماندار قروه به اهمیت شغل پرستاران اشاره نمود و بیان داشت:کلیه پرسنل جامعه پزشکی از افرادی هستند که خدمات ویژه ای به بیماران ارائه می دهند و به پاس زحمات تمام این افراد این روز را روز پرستار نامیده اند که خیل عظیمی از انسان های بزرگ حوزه درمان را شامل می شود.

,

وی افزود: زنجیره افراد سخت کوش درمان به گونه ای است که اگر یک حلقه آن را کنار بگذاریم این خدمات دهی ها ارائه نخواهد شد.

,

آوجی با بیان اینکه باید قدر چنین روزی را دانست تصریح کرد: شخصیتی بالاتر و برتر از حضرت زینب (س) وجود نداشته است که این روز بزرگ را به شما پرستاران اختصاص داده اند و بنابراین باید قدردان این روز بزرگ بود.

,

, ,

در این مراسم همچنین چند تن از شاعران شهرستان قروه اشعار خود را در خصوص روز پرستار قرائت نمودند و گروه نمایشی نیز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به اجرای نمایش پرداختند.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از پرستاران نمونه شهرستان قروه تجلیل به عمل امد

,

, ,

, , , ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه