اخبار داغ

سه ماه از قول وزارت نفت گذشت؛

طرح "سفارش اینترنتی دریافت بنزین" در حد حرف باقی ماند/ عرضه موبایلی بنزین به کجا رسید؟

طرح "سفارش اینترنتی دریافت بنزین" در حد حرف باقی ماند/ عرضه موبایلی بنزین به کجا رسید؟
امروز با گذشت 3 ماه از تاریخ مصاحبه مسئولان وزارت نفت در این باره وقتی در اپ استور های تلفن همراه انروید و ios و ویندوز این برنامه را سرچ میکنیم خبری از برنامه سوخت رسان اینترنتی نیست و این وعده وزارت نفت تحقق نیافته است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدرضا موسوی خواه مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در اواسط بهمن ماه سال جاری در مصاحبه ای خبر فروش اینترنتی بنزین یا بعبارتی درخواست اینترنتی بنزین از طریق نرم افزار گوشی ها را به مردم اعلام کرد و گفت: استفاده از ابزارهای جدید از جمله مقولاتی است که باید برای بهتر شدن ارائه خدمات از آنها استفاده کرد، تجربه استفاده از اپلیکیشن ها در حمل و نقل و سایر حوزه ها با استقبال مواجه بوده و این نوع سوخت رسانی هم می تواند خدمت نوینی باشد و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد و نگرانی از به اتمام رسیدن سوخت حین رانندگی را کاهش می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: این طرح توسط یک شرکت دانش بنیان بخش خصوصی مطرح شد که با حمایت و همکاری شرکت پالایش و پخش به صورت پایلوت در تهران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورت استقبال مردم در شهرهای دیگر کشور نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

,

همچنین خلیلی مجری طرح پمپ بنزین سیار نیز در این خصوص گفته بود که از طریق یک نرم افزار مردم می توانند در خواست سوخت کنند و این نرم افزار قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند.

, همچنین خلیلی مجری طرح پمپ بنزین سیار نیز در این خصوص گفته بود که از طریق یک نرم افزار مردم می توانند در خواست سوخت کنند و این نرم افزار قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند., همچنین خلیلی مجری طرح پمپ بنزین سیار نیز در این خصوص گفته بود که از طریق یک نرم افزار مردم می توانند در خواست سوخت کنند و این نرم افزار قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند., همچنین خلیلی مجری طرح پمپ بنزین سیار نیز در این خصوص گفته بود که از طریق یک نرم افزار مردم می توانند در خواست سوخت کنند و این نرم افزار قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند.,

وی افزود: این اپلیکیشن دارای دو نرم افزار برای کاربر و سوخت‌رسان است؛ در صورتی که کاربر درخواست خود را از طریق اینترنت اعلام کند، نزدیکترین ماشین سوخت‌رسان می‌تواند به آن پاسخ دهد و پس از این‌که قیمت و مسافت آن مشخص شد، کاربر نیز می تواند دکمه تایید یا انصراف را انتخاب کند.

,


خلیلی تاکید کرد: قیمت بنزین معمولی و سوپر به ترتیب لیتری ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان است و تنها هزینه حمل و نقل به آن افزوده می‌شود.

,
,

مجری طرح پمپ بنزین سیار اظهار داشت: این طرح هم اکنون آماده شده و مورد تایید اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت است، اما برای راه اندازی به صورت پایلوت در شهر تهران به یک ماه زمان نیاز دارد.

, مجری طرح پمپ بنزین سیار اظهار داشت: این طرح هم اکنون آماده شده و مورد تایید اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت است، اما برای راه اندازی به صورت پایلوت در شهر تهران به یک ماه زمان نیاز دارد.,


وی در پایان بیان کرد: هم اکنون 50 دستگاه پمپ ینزین سیار ساخته شده که  دارای مخزن هایی با گنجایش 400 لیتر هستند و در صورت اجرایی شدن این طرح کمک شایانی به نحوه سوخت رسانی در کشور خواهد شد.

,
,

 

,

اما امروز با گذشت 3 ماه از تاریخ مصاحبه مسئولان وزارت نفت در این باره وقتی در اپ استور های تلفن همراه انروید و ios و ویندوز این برنامه را سرچ میکنیم خبری از برنامه سوخت رسان اینترنتی نیست و این وعده وزارت نفت تحقق نیافته است.

,

 

,

حتی اگر در گوگل هم در این خصوص سرچ کنیم جوابی در این رابطه پیدا نمی کنیم؛ حال در این باره دو سوال مطرح می شود که چرا بعد از گذشت سه ماه از زمان انتشار این خبر در رسانه ها وزارت نفت در این باره تعلل کرده است و جواب قطعی از زمان اجرا به مردم نداده است.

,

و سوال دومی که در این باره مطرح می شود این است که آیا زیر ساخت های لازم برای این امر در اختیار وزارت نفت وجود دارد یا خیر؟ ما نیز منتظر هستیم تا وزارت نفت هر چه زود تر نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه