اخبار داغ

برای صیانت از زندگی!

کمیته محیط زیست دزفول تشکیل شد/ حراست از دز، اولین دستور کار

کمیته محیط زیست دزفول تشکیل شد/ حراست از دز، اولین دستور کار
این کمیته بمنظور حفظ و صیانت از محیط زیست با دستور کار “کمیسیون خدمات و بهداشت” شورای شهر دزفول تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز“، کمیته ی محیط زیست در شهرستان دزفول تشکیل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز در تشریح این خبر و هدف از تشکیل کمیته ی یاد شده به خبرنگار دزفول امروز ابراز داشت: کمیته ی محیط زیست به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست با دستور کار “کمیسیون خدمات و بهداشت” شورای اسلامی شهر دزفول تشکیل شد.
فرهاد جاموسی مسئول کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این خصوص اظهار داشت: کمیته ی فوق الذکر با عضویت مدیران سازمان های مرتبط شهری و دبیری فرهاد قلی نژاد رئیس اداره ی حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول تشکیل گردید.

,
,

این عضو شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه تصریح کرد: کمیته ی محیط زیست در هر جلسه ی رسمی خود، به یکی از معضلات و چالش های زیست محیطی شهر دزفول می پردازد.

,

وی اضافه کرد: در اولین جلسه ی این کمیته، به ساماندهی ماشین های سنگین در سطح شهر و ارتقای رودخانه ی دز به عنوان یک رودخانه ی حفاظت شده ی شهری خواهیم پرداخت.

,

مسئول کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر دزفول ابراز امیدواری کرد: امید است با این اتفاق مهم بتوانیم گام های مثبتی در راه ایجاد شهری سالم و پاکیزه برداریم.

,

جاموسی در پایان توضیحات خود خطاب به همشهریان اذعان داشت: از شهروندان، پژوهشگران، دانشگاهیان؛ صاحب نظران و تمامی کسانی که می توانند در این کمیته یاری رسان ما باشند دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به شورای اسلامی شهر دزفول مراجعه کنند.

,

حفاظت از رودخانه ی دز و مسائل و چالش های زیست محیطی آن یکی از دغدغه های مهم و روزمره ی مردم شهرستان دزفول به شمار می رود.

,

رودخانه ی دز شریان حیات شهرستان دزفول و [با سرریز شدن به رود کارون،] استان خوزستان می باشد.

,

, , ,

تصویر رود دز از فراز پل دوم (جدید) در شرایطی بهتر از وضعیت فعلی (کم آبی شدید).

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه