اخبار داغ

بخشدار مرکزی چرام:

تاکنون جلوی هیچ خدمتی به روستاهای محروم چرام گرفته نشده است / تجمیع دو روستای بناری در برنامه دولت بود!

تاکنون جلوی هیچ خدمتی به روستاهای محروم چرام گرفته نشده است / تجمیع دو روستای بناری در برنامه دولت بود!
بخشدار مرکزی چرام با اشاره به دو روستای بناری سلفی و اولیاء گفت:تاکنون جلوی هیچ خدمتی گرفته نشده است و دولت جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی بهتر طرح تجمیع این روستا را در چند سال گذشته پایه‌گذاری کرد که ما هم آن را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشدار مرکزی چرام در گفتگوی اختصاصی با چرام  بیان کرد: چشم و گوش مسئولان قلم منصف و با عدالت رسانه‌ها است و باید اهداف آنها حل مشکلات باشد و از طرفی در جلسات بیان کردیم که مدیران نیز عملکرد خود را با کمک رسانه ها منتشر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام, چرام,

 

,

 افسردیر افزود: اکنون که به برخی از اخبار رسانه ها توجه می‌کنیم،می‌بینیم که هدف حل مشکلات نیست و این مورد را باید عنوان کرد که گزارش دهی حق خبرنگاران است.

,

 

,

وی ادامه داد: اما پس از تهیه گزارش انتظار هست که نظر مدیر مربوطه را جویا شوند.

,

 

,

بخشدارمرکزی چرام با اشاره به روستای بناری این شهرستان، بیان کرد: برنامه ای برای روستاهای بناری سفلی و اولیا داشتیم که با رضایت کتبی اهالی روستا مقرر شد که این دو روستا در منطقه شهرک بناری تجمیع یابند که مراحل اداری آن نیز طی شد.

,

 

,

وی افزود: از طرفی فعالیت معدن فسفات چرام مطرح بود که در اطراف این منطقه می توانست باعث خدمات رسانی بهتر شود.

,

 

,

افسردیر ادامه داد: برق و آب شرب این منطقه تامین و زمین های مسکونی با همکاری بنیاد مسکن به اهالی این روستا داده شد که تاکنون چندین بازدید میدانی از آنها داشته ایم.

,

 

,

وی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی برای این روستا در نظر گرفته نشده است،تصریح کرد:تاکنون جلوی هیچ خدمتی گرفته نشده است و دولت جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی بهتر طرح تجمیع این روستا را در چند سال گذشته پایه‌گذاری کرد که ما هم آن را ادامه خواهیم داد.

,

 

,

بخشدار مرکزی چرام در پایان بخش اول این گفتگو عنوان کرد:روستاهای آب برم و مناطق عشایری با همکاری امور عشایر آبرسانی می شود که جای تشکر دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه