اخبار داغ

در راستای هماهنگی برنامه های دهه فجر

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لالی برگزار شد + تصاویر

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لالی برگزار شد + تصاویر
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لالی امروز با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز،جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع هماهنگی در خصوص برنامه های دهه فجر و همزمان با ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر تشکیل و طی آن مسائل مختلف در خصوص آیین های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

در این جلسه همچنین امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت این ایام و اشاره به در پیش رو بودن ایام فاطمیه عنوان کرد : با توجه به برنامه های متنوعی که در این ایام برگزار می گردد سعی شود در راستای معرفتی و افزایش معلومات برنامه ها اجرا شده تا حرمت ایام عزای ایام فاطمیه هم حفظ شود .

,

مهدی خدادادی رئیس اداره ارشاد شهرستان لالی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از مصوبات جلسات قبلی آخرین وضعیت پیگیری آن ها را اعلام و از همه اعضا جهت اجرای کامل آن ها درخواست همکاری داشت .

,

رضا جمالپور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لالی در بخش دیگری از این برنامه ضمن گرامیداشت ایام به اجرای برنامه های مختلفی از جمله برنامه های شاخص ادارات و شهرستان ، افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها و همچنین یوم الله 22 بهمن اشاره و خواستار هماهنگی و همکاری کامل اعضا در این زمینه شد .

,

 

,

 

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه