اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی:

آغاز اجرای طرح ملی رصد آسیب های اجتماعی در بهمئی /نیازمند همکاری شهروندان با ماموران بهزیستی هستیم

آغاز اجرای طرح ملی رصد آسیب های اجتماعی در بهمئی /نیازمند همکاری شهروندان با ماموران بهزیستی هستیم
رئیس اداره بهزیستی بهمئی از اجرای طرح ملی سامانه رصد آسیب های اجتماعی در شهرستان خبر داد و خواهان همکاری مردم با ماموران بهزیستی در این راستا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ رئیس اداره بهزیستی بهمئی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما از اجرای طرح ملی سامانه رصد آسیب های اجتماعی در شهرستان خبر داد و خواهان همکاری مردم با ماموران بهزیستی در این راستا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

ناصر مختاری گفت: این طرح از طرف سازمان بهزیستی کشور برای تحلیل وضعیت آسیب های اجتماعی در شهرستان در حال برگزاریست .

,

وی افرود: پرسشگران بهزیستی در ساعت مشخصی از روز  در محله ها حضور یابند و  گروهای سنی متفاوتی را آنالیز می کنند.

,

مختاری با بیان اینکه پرسشگران این طرح  دارای کارت شناسایی از اداره بهزیستی می باشند، گفت: امیدواریم که مردم فهیم بهمئی در این امر خطیر مارا یاری کنند.

,

رئیس اداره بهزیستی بهمئی خاطرنشان کرد: جامعه هدف طرح ما محله های شهر لیکک و سه روستای شهرک ولی عصر، شهرک گچ بلند و قلعه ممبی می باشد .

,

مختاری گفت: این طرح برای پیمایش آسیب های اجتماعی در مراکز سه شهرستان  بویراحمد،کهگیلویه و بهمئی و به همراه نه روستا از این سه شهرستان برگزار می شود .

,

وی افزود: در این ۲۴۰ سوال در زمینه آسیب های اجتماعی برای پاسخگویی طراحی شده  که گروهای مختلف از نظر سنی و جنسیت را پوشش می دهد .

,

رئیس اداره بهزیستی بهمئی با اشاره به حساسیت بالای اجرای طرح، گفت: ساعت ورود به محله ها وخروج از محله ها از تهران کنترل وهماهنگی می شود وبعد از اتمام به سازمان بهزیستی کشور ارجاع داده می شود .

,

مختاری در ادامه افزود: این یافته ها بعد از تحلیل و آنالیز کارشناسان خبره کشوری برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

,

وی گفت: مهمترین دستاورد این طرح ملی، ایجاد سامانه ای پایدار برای نشان دادن مستمر وضعیت آسیب های اجتماعی در هر شهرستان و استان می باشد .

,

رئیس اداره بهزیستی بهمئی در پایان بار دیگر بر لزوم همکاری شهروندان با پرسشگران برای حصول نتیجه بهتر تاکید کرد و گفت: رصد آسیب های اجتماعی و عوامل سبب شناختی آنها در سطح کشور این امکان را به برنامه ریزان اجتماعی می دهد تا با توجه به وضعیت موجود وسیر تغییرات این عوامل، برنامه های اجتماعی و فرهنگی مناسب تری را برای پیشگیری وکنترل‌ آسیب های اجتماعی طراحی کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه