اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خبر داد؛

۱۶ فقره سرقت از داخل خودرو توسط جوان ۲۲ ساله

۱۶ فقره سرقت از داخل خودرو توسط جوان ۲۲ ساله
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: سارق محتویات داخل خودرو با ۱۶ فقره سرقت در حین گشت زنی ماموران کلانتری 11 چناران شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، سرهنگ برات اویسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تیز بینی پلیس چناران سارق محتویات خودرو دستگیر و 16 فقره سرقت از وی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در این خصوص بیان داشت: روز گذشته در پی اعلام یکفقره سرقت محتویات از یکدستگاه کامیون در یکی از خیابانهای حاشیه شهر چناران، بلافاصله گشت کلانتری 11 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

,

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی اظهارت مالباخته و گشت زنی در همان محدوده، به مردی جوان که هراسان در همان محل پرسه می‌زد، مظنون شدند.

,

وی تصریح کرد: متهم 22 ساله در بازجویی اولیه در محل، منکر هر گونه جرمی بود که با توجه به پاسخ‌های متناقضش به مقر انتظامی منتقل شد.

,

اویسی افزود: متهم در ادامه بازجویی فنی و پلیسی دایره تجسس کلانتری و در مواجهه با مدارک و ادله، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 16 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

,

این مقام انتظامی در پایان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق، مقداری از اموال سرقتی کشف و تحقیقات در جهت شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه احتمالی دیگر، ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه