اخبار داغ

به علت عرضه گوشت فاسد؛

حکم محکومیت ۲۰ میلیون ریالی قصاب متخلف در چناران

حکم محکومیت ۲۰ میلیون ریالی قصاب متخلف در چناران
یک قصاب متخلف در چناران به علت عرضه گوشت قرمز متعفن، به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی قطعی در حق صندوق دولت و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی تعلیقی، محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، دکتر محمد سیاح در جمع خبرنگاران از محکومیت ۲۰ میلیون ریالی یک قصاب متخلف در چناران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه در میان انواع واحدهای صنفی عرضه کننده مواد پروتئینی خام دامی، تعداد اندکی با اعمال مجرمانه خود و عرضه مواد خام پروتئینی فاسد شده یا منقضی مصرف و یا انجام اعمال متقلبانه در عرضه این گونه مواد، ضمن نقض صریح قوانین مربوطه سبب به مخاطره افتادن سلامت افراد و یا در مواد حاد، بهداشت عمومی جامعه می‌شوند.

,

وی ادامه داد: برخورد قاطع با این گونه افراد متخلف و سودجو در دستور کار همیشگی سازمان دامپزشکی که وظیفه نظارت بر بهداشت مواد پروتئینی خام دامی را بر عهده دارد می‌باشد.

,

سیاح افزود: بر این اساس کارشناسان واحد نظارت این شبکه طی بازرسی‌های به عمل آورده از یک واحد قصابی که اقدام به عرضه گوشت چرخ کرده آماده و نگهداری و عرضه گوشت قرمز متعفن می‌کرد برخورد لازم را انجام داده و ضمن معدوم سازی مواد مذکور فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

,

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران عنوان کرد: با پیگیریهای مجدانه نماینده حقوقی شبکه، فرد مذکور محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی قطعی و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی تعلیقی شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان واحد نظارت این شبکه به طور مستمر واحدهای صنفی را پایش و بازرسی می‌کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف و بر اساس موازین قانونی نسبت به برخورد قاطع با فرد متخلف اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه